۰
subtitle
ارسال: #۱
  
پهنای باند کدگذاری
سلام .در مبحث کد گذاری های شبکه گفته شده که برای محاسبه هر روش کدگذاری مثلا قطبی یا تک قطبی باید بدترین حالت رو در نظر گرفت مثلا در تک قطبی بدترین حالت ۰و۱ های متوالی است یا گفته شده در RZ بدترین حالت ۱ های متوالی است و بر اساس همین بدترین حالت ها پهنای باند لازم برای عبور سیگنال به دست میاد.حالا سوال من اینه که این بدترین حالت ها رو چه طور میشه تشخیص داد ؟؟چرا وجود ۱ های متوالی برای روش تک قطبی بدترین حالت نیست؟
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
|||||
| موضوع: | نویسنده | پاسخ: | بازدید: | آخرین ارسال | |
| کدگذاری pseudo-ternary | melika_6162 | ۲ | ۲,۹۲۱ |
۲۸ آبان ۱۳۹۴ ۰۵:۴۸ ب.ظ آخرین ارسال: melika_6162 |
|
| کدگذاری pseudo-ternary | melika_6162 | ۰ | ۲,۰۱۲ |
۲۸ آبان ۱۳۹۴ ۱۲:۵۴ ب.ظ آخرین ارسال: melika_6162 |
|
| ارتفاع درخت دودویی با پهنای رادیکال n | s.h5102 | ۲ | ۲,۲۲۲ |
۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۰:۴۰ ق.ظ آخرین ارسال: Donna |
|
| کدگذاری لغات انگلیسی | mrg | ۰ | ۳,۴۴۱ |
۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ۰۲:۴۲ ب.ظ آخرین ارسال: mrg |
|
| در مورد کدگذاری ها | lotus | ۰ | ۱,۸۱۴ |
۳۰ آبان ۱۳۹۲ ۰۹:۲۱ ق.ظ آخرین ارسال: lotus |
|
| نرم افزارکنترل پهنای باند ، کنترل و اکانتینگ اینترنت برای شبکه محلی | saeed_435 | ۳ | ۴,۹۶۱ |
۰۴ مهر ۱۳۹۲ ۰۱:۴۱ ق.ظ آخرین ارسال: Morris |
|
| پهنای باند | gigabyte | ۱ | ۲,۳۲۹ |
۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ۰۱:۰۵ ق.ظ آخرین ارسال: Helmaa |
|
| پهنای باند - ۲۵% اول پارسه | adel28 | ۱ | ۲,۳۱۶ |
۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ۰۲:۳۹ ق.ظ آخرین ارسال: azarakhsh1986 |
|
| کدگذاری HDB3 | adel28 | ۳ | ۵,۷۶۹ |
۰۵ بهمن ۱۳۹۱ ۱۲:۲۴ ق.ظ آخرین ارسال: Helmaa |
|
| دستگیری باند سرقت آزمون ارشد آزاد | BJS | ۰ | ۲,۲۸۷ |
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۲:۱۶ ب.ظ آخرین ارسال: BJS |
|
Can I see some ID?
Feeling left out?
نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close