زمان کنونی: ۰۹ فروردین ۱۴۰۳, ۰۳:۲۲ ب.ظ مهمان گرامی به انجمن مانشت خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات انجمن می‌توانید عضو شوید.
گزینه‌های شما (ورودثبت نام)

شخصی سازی سوالات دکتری ۹۲

ارسال:
۱۵ اسفند ۱۳۹۱, ۰۷:۱۹ ب.ظ
شخصی سازی سوالات دکتری ۹۲
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به مهمترین جزئیات شخصی سازی دفترچه سوالات کنکور دکتری ۹۲ از زمان انتشار کلید سوالات خبر داد.
حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، به تشریح مهمترین جزئیات شخصی سازی دفترچه سوالات و نحوه در اختیار قرار دادن آن به داوطلبان طی برگزاری آزمون پرداخت.

شخصی سازی دفترچه و سوالات

وی با بیان اینکه به منظور تامین حفاظت بیشتر آزمون‌های ورودی و فراهم کردن امکانات لازم برای ارتقای کیفیت برگزاری کنکور دکتری۹۲، سازمان سنجش دفترچه‌های سوالات هر یک از داوطلبان همانند پاسخنامه با مشخصات هر داوطلب تهیه شده، ادامه داد: هر یک از دفترچه‌های سوالات آزمون شخصی سازی شده و بر این اساس شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام داوطلب بر روی جلد دفترچه‌های آزمون درج می‌شود.

صفر بودن امکان تقلب

توکلی با اشاره به برقراری نظم بیشتر در جلسات آزمون و جلوگیری از وقوع هر گونه تخلف و تقلب احتمالی، اظهار داشت: دفترچه‌های آزمون شخصی سازی شده، دارای تنوع بوده و در انواع A ،B ،C و غیره تقسیم می‌شود که بدین معنا است چنانچه داوطلبی در جلسه آزمون قصد تقلب و یادداشت پاسخ سوال از دفترچه سوال داوطلب کناری را داشته باشد به جهت اینکه شماره گزینه صحیح سوال مورد نظر وی با شماره گزینه همان سوال در دفترچه آزمون کناری تفاوت دارد، موجب خواهد شد که اقتباس و علامت‌گذاری داوطلب متقلب از داوطلب کنار دستی خود به ضررش تمام شود.

نحوه بسته بندی سوالات

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، در چاپخانه سازمان سنجش بعد از انجام مرحله شخصی سازی و تنوع دفترچه‌های آزمون، ترتیبی اتخاد می‌شود که پاسخنامه هر داوطلب با اولین دفترچه آزمون وی (چنانچه داوطلب در جلسه آزمون باید به سوالات بیش از یک دفترچه پاسخ دهد) بسته بندی می‌شود و سوالات در یک بسته نایلونی قرار می‌گیرد سپس بسته مذکور توسط دستگاه حرارتی دوخته می‌شود و این بسته در منحصراً در جلسه آزمون توسط داوطلب و بر اساس دستوری که از بلند گو پخش می‌شود گشوده خواهد شد.

جزئیات توزیع سوالات میان داوطلبان

توکلی گفت: چنانچه داوطلب لازم باشد به سوالات دفترچه دو آزمون یا بیشتر پاسخ دهد، دفترچه آزمون دوم و سوم به طور جداگانه و با همان روش ذکر شده در کیسه نایلونی بسته بندی می‌شود. در چاپخانه سازمان سنجش بعد از چاپ و تکثیر دفترچه‌های آزمون و انجام موارد ذکر شده، بسته بندی پاسخنامه‌ها و دفترچه‌ها بر اساس سازمان برگزاری آزمون در هر یک از حوزه‌های مختلف در کل کشور و به ازای هر رابط که مسئولیت توزیع و جمع آوری پاسخنامه‌ها و دفترچه‌های آزمون حدود ۴۰ تا ۵۰ داوطلب مشخص را عهده دار است، صورت می‌گیرد و منحصراً در مخزن فرعی هر حوزه فرعی با رعایت تمام ضوابط و مقررات مربوط، بسته مربوط به هر رابط راس زمان خاص توسط مسئول مخزن فرعی به وی تحویل داده می‌شود تا در جلسه آزمون بعد از رویت و تایید بسته بودن بسته اصلی هر رابط توسط سرپرست سالن طبق برنامه زمانی که از بلند گو پخش می‌شود، بسته هر داوطلب در اختیارش قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس مقررات و دستوری که از بلندگو پخش می‌شود هر داوطلب قبل از بازکردن کیسه نایلونی حاوی پاسخنانه و سوالات لازم است کنترل‌های لازم را به منظور اطمینان انجام دهد با اعلام شروع پاسخگویی به سوالات، بسته مذکور را از محل پرفراژ گشوده و پس از خارج کردن پاسخنامه و دفترچه سوال، به سوالات پاسخ می‌دهد.

لزوم جمع آوری تمام دفترچه‌ها

مشاور عالی سازمان سنجش با تاکید بر اینکه مشخصات هر داوطلب بر روی دفترچه‌ها درج شده، افزود: به جهت حفظ امنیت کامل و اینکه بعد از برگزاری آزمون با توزیع دفترچه‌ها، اطلاعات هر داوطلب در اختیار دیگران قرار نگیرد، ترتیبی اتخاذ می‌شود که بر اساس دستورالعمل‌های خاص از نمایندگان تام الاختیار هر حوزه خواسته می‌شود پس از پایان کنکور، دفترچه‌ها همانند پاسخنامه‌ها با دقت شمارش شود و پس از کنترل شماره داوطلبی مندرج در جلد دفترچه‌های آزمون توسط رابطین جمع آوری، به مخزن مربوط تحویل داده خواهد شد.

زمان انتشار کلید سوالات

به گفته توکلی، در سومین دوره آزمون دکتری از ۲۳ هزار سوال استفاده شده و کلید سوالات در صورت امکان تا پیش از اعلام نتایج اولیه که در دهه دوم فروردین ماه صورت می‌گیرد، توسط سازمان سنجش منتشر می شود.

همت بلند دار، که مردان روزگار، از همت بلند بجائی رسیده اند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر
ارسال:
۱۵ اسفند ۱۳۹۱, ۱۰:۰۹ ب.ظ
شخصی سازی سوالات دکتری ۹۲
لطفا تاپیک رو در محل مناسب ایجاد کنید.
تاپیک به بخش اخبار دکتری منتقل می شه.

در انتهای خبر هم منبع خبر رو ذکز کنید. ممنون

عشق صیدیست که تیرت به خطا هم برود/لذتش کنج دلت تا به ابد خواهد ماند
۰
۰
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر


موضوع‌های مرتبط با این موضوع...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  حل و بررسی سوالات مدارمنطقی دکتری ۹۲ گرایش معماری nomad:D ۲۵ ۲۳,۹۲۹ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۰:۳۸ ق.ظ
آخرین ارسال: masoumeh97
  دانلود سوالات تخصصی گرایش فناوری اطلاعات آزمون دکتری ۹۱(کد ۲۳۵۸) Lonely Palm ۲ ۵,۸۵۶ ۲۶ دى ۱۴۰۲ ۰۲:۳۳ ب.ظ
آخرین ارسال: bijibuji
  دانلود رایگان پاسخنامه تشریحی سوالات استعداد تحصیلی دکتری elhammath2014 ۲ ۴,۷۲۰ ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ ۰۵:۲۱ ب.ظ
آخرین ارسال: mmmh68
  بررسی سوالات تخصصی دکتری هوش masoomeh_s ۱ ۱,۹۲۶ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ ۰۱:۰۹ ب.ظ
آخرین ارسال: vejdani
  معماری کامپیوترهای شخصی moslem73421 ۱ ۱,۳۴۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۰ ۰۳:۰۳ ق.ظ
آخرین ارسال: one hacker alone
  پکیج آموزشی طراحی وب + فارسی سازی وردپرس + سئو Happiness.72 ۶ ۶,۲۷۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ۰۱:۱۵ ب.ظ
آخرین ارسال: saqarmoshtaq
  مرتب سازی سریع تصادفی چیست؟ Xzrix ۰ ۱,۳۶۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۹ ۰۷:۲۲ ب.ظ
آخرین ارسال: Xzrix
  شبیه سازی مقاله Q-Learning kadoos ۱۶ ۱۵,۱۴۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ۰۹:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: nasim.nasim۱
  بررسی سوالات دکتری isoa ۲ ۲,۶۲۲ ۰۸ آبان ۱۳۹۹ ۰۸:۳۴ ب.ظ
آخرین ارسال: RoghayehAlipanahi
  ایده تز دکتری در مصاحبه دکتری wskf ۱ ۳,۳۴۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ۰۸:۳۸ ب.ظ
آخرین ارسال: Masoud05

پرش به انجمن:

Can I see some ID?

به خاطر سپاری رمز Cancel

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. رمزت رو فراموش کردی؟ اینجا به یادت میاریم! close

رمزت رو فراموش کردی؟

Feeling left out?


نگران نباش، فقط روی این لینک برای ثبت نام کلیک کن. close