|
۱۶ آبان ۱۳۹۵, ۰۹:۲۲ ب.ظ
|
|
|
|
جریمه انصراف از شبانه
سلام دوستان
من شبکه دوره شبانه قبول شدم اما میخواهم به امید خدا بخونم واسه روزانه تهران.
چون ثبت نام کردم سر کلاس میرم انصراف بدم هزینه یا جریمه ای باید بدم.؟
|
|
|
|
|
|
سپاسگزاری شده توسط: | |
|
موضوعهای مرتبط با این موضوع... |
| موضوع: |
نویسنده |
پاسخ: |
بازدید: |
آخرین ارسال |
| |
مرخصی در ترم اول و سپس انصراف |
MSZ |
۱۷ |
۴۵,۳۸۵ |
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ ۰۱:۵۷ ق.ظ
آخرین ارسال: hmaryam567
|
| |
نمره کل نهایی شبانه بیشتر از روزانه |
Mania92 |
۶ |
۸,۴۵۷ |
۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۱۹ ب.ظ
آخرین ارسال: mashhad65
|
| |
قبول نهایی شبانه و عدم ثبت نام |
siiib70 |
۷ |
۹,۶۰۰ |
۰۹ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۵۹ ب.ظ
آخرین ارسال: mashhad65
|
| |
۲۶۰ هوش ،شبانه بهشیتی-مدرس یا روزانه شیراز-اصفهان |
tenmiles89 |
۷ |
۸,۵۸۶ |
۲۷ تیر ۱۳۹۸ ۰۶:۰۸ ق.ظ
آخرین ارسال: خانه سبز
|
| |
هوش شبانه امیرکبیر، روزانه علم و صنعت، مدرس یا بهشتی؟ یا الگوریتم تهران؟! |
free soul |
۶ |
۶,۹۰۵ |
۲۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۹ ب.ظ
آخرین ارسال: kilookiloo
|
| |
تحصیل در دوره شبانه و تاثیر بر جذب هیات علمی |
siiib70 |
۴ |
۵,۶۷۸ |
۲۱ تیر ۱۳۹۸ ۰۸:۰۷ ب.ظ
آخرین ارسال: mashhad65
|
 |
هوش شبانه تهران و امیرکبیر یا روزانه علم و صنعت؟ |
mrm24 |
۱۳ |
۱۸,۷۳۱ |
۲۱ تیر ۱۳۹۸ ۰۱:۴۱ ب.ظ
آخرین ارسال: hey_you
|
| |
آیا عدم ثبت نام در دانشگاه های مجازی در صورت قبول شدن جریمه دارد؟ |
sheikhoo |
۱ |
۴,۲۹۴ |
۲۰ تیر ۱۳۹۸ ۰۹:۳۹ ب.ظ
آخرین ارسال: Iranian Wizard
|
| |
شبانه به روزانه |
siiib70 |
۱ |
۳,۳۹۸ |
۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۳۶ ق.ظ
آخرین ارسال: slinda
|
| |
فرق مدرک روزانه و شبانه ارشد |
z__z |
۵ |
۷,۳۷۷ |
۰۷ آبان ۱۳۹۷ ۰۵:۴۰ ب.ظ
آخرین ارسال: Amir V
|