تالار گفتمان مانشت
بالاتربن موضوع درسی - نسخه‌ی قابل چاپ

بالاتربن موضوع درسی - mosaferkuchulu - 09 تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۲۵ ب.ظ

سلام
من یه پیشنهاد داشتم!
ما یه قسمت دارین به نام بالاترین ها!
معمولا این قسمت اختصاص پیدا می کنه به مباحث غیر درسی!شاید چون مخاطب بیشتری داره!شاید بهتر باشه یه قسمت از اون اختصاص پیدا کنه به مباحث درسی!مثل اون آخرین عنوان که همیشه مربوط به عکس های آقای دکتر هستBig Grin و بالاترین مطلبی که توی تالار های درسی هست اون بالا قرار بگیره!این طوری طبعا مطالب درسی بیشتر تو دید قرار می گیرن و بچه ها بیشتر به سمت مطالب درسی تشویق می شن!

بالاتربن موضوع درسی - hamidkhl - 09 تیر ۱۳۹۱ ۰۵:۵۳ ب.ظ

پیشنهاد خوبیهSmile

بالاتربن موضوع درسی - هاتف - ۱۰ تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۰۵ ق.ظ

به نظرم بتونه موثر باشه، اون فتوبلاگ توی مدتی که اونجا قرار گرفت مورد توجه هم شد وگرنه در حالت عادی بعید می دونم می تونست خودنمایی کنه!

بالاتربن موضوع درسی - admin - 10 تیر ۱۳۹۱ ۰۳:۳۰ ب.ظ

سلام
چشم انجام می‌شه. منتهی توی یکی دو هفته آینده.Smile

بالاتربن موضوع درسی - a.hooshmand - 10 تیر ۱۳۹۱ ۰۳:۳۹ ب.ظ

دکتر سوغاتی یادتان نرود ....

بالاتربن موضوع درسی - soli - 11 تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۴۱ ق.ظ

اگه سفر زیارتی دارید - برا ما سوغاتی دعا کنید ارشد قبول بشیم دکتر جون

RE: بالاتربن موضوع درسی - eris229 - 11 تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۲۱ ب.ظ

چه پیشنهاد خوبی

RE: بالاتربن موضوع درسی - eris229 - 05 شهریور ۱۳۹۱ ۰۷:۳۳ ب.ظ

(من می خواستم یک تاپیک جدید باز کنم اما یادم بود قبلا هم این بحث مطرح شده کلی گشتم تا پیداش کردم!!!)

به نظر من اصلا جالب نیست که مرتبا در قسمت بالاترین ها موضوع هایی می آید قرار میگیره که زیاد به هدف اصلی سایت ربطی نداره.
مانشت یک سایت علمی هستش و حاشیه های پررنگی مثل سرگرمی و اخبار و ازدواج و... داره. اما اینها هرچقدر پرطرفدار اما حاشیه هستند.
من فکر میکنم خیلی از کسانی که برای اولین بار به سایت مانشت می آیند کسانی هستند که دنبال مطلب علمی هستند(نه سربازی و ازدواج و سرگرمی و ورزش و...) مثلا دنبال یک سوال خاص از کنکورهای سال های قبل هستند یا چیزی شبیه به این.
(چون اینجا بحث های زیادی در این جور موارد شده تقریبا اکثر سرچ هایی که درباره کنکور ارشد کامپیوتر انجام بدین یکی از صفحه های مانشت جزو چند نتیجه اول هستش )
تا اینجا تازه واردها با هدف اصلی سایت آشنا شدن اما اگر از همون صفحه بلافاصله قسمت انجمن مانشت را انتخاب کنند تا بقیه قسمت ها رو هم ببینند اولین چیزی که میبینند قسمت بالاترین های سایت هستش.
در اکثر مواقع تاپیک هایی که در این قسمت قرار میگیرند جزو حواشی سایت هستند. همین چند روز اخیر را در نظر بگیرید. یکی از تاپیک هایی که پر از بحث و جدل (و بعضا توهین به جمع) بوده مرتبا در قسمت بالاترین ها قرار گرفته. خوب من و بقیه اعضا میدونیم که این فقط یک بحث از کل بحث هایی است که جزو همون حواشی ای هستند که اشاره کردم، اما کسی که اینجا عضو نیست یا تازه عضو شده چی؟

پیشنهاد من اینه که قسمت بالاترین های سایت همیشه از بین تاپیک های درسی انتخاب بشه. برای بقیه قسمت ها هم میشه بالاترین مجزا در نظر گرفت اما نه دقیقا در سردر سایت (مثلا بالاترین متفرقه هاTongue یا چیزی شبیه به این)