تالار گفتمان مانشت
مرور ارسال های قدیمی اما مفید - نسخه‌ی قابل چاپ

مرور ارسال های قدیمی اما مفید - Masoud05 - 14 فروردین ۱۳۹۱ ۰۱:۱۶ ب.ظ

از همه دوستان مخصوصا افرادی که از الان دارن برای کنکور دولتی میخونن و یا برای کنکور آزاد ، تقاضا دارم که در بخش های درسی به مطالعه ارسال های قدیمی بپردازن و ارسال هایی را که کامل و مناسب هست رو با کلید گزارش ، گزارش کنند تا مدیر مربوطه انها رو بعنوان جواب کامل علامت بزنه ، با این کار :
۱- مطمئن باشید یه دور درسا مرور میشه چراکه بعضی از ارسال های قدیمی که دور از نظر مونده واقعا خیلی نکات خوبی دارن حتی در بعضی از دروس تاپیک هایی مخصوص نکات کنکوری وجود داره .

۲- با علامت گذاری ارسالهای درسی خوب باعث میشه مرور و استفاده از مطالب درسی برای خودتان و دوستانتان خیلی راحت تر باشه .

در ضمن ارسال های بی فایده رو هم گزارش کنید . تا انشاالله یه هرس مناسب انجام بشه تا یافتن ارسال ها راحت تر بشه .

مرور ارسال های قدیمی اما مفید - fatima1537 - 14 فروردین ۱۳۹۱ ۰۲:۲۰ ب.ظ

من برای کنکور از تاپیکهای قدیمی یا تاپیکهای بقیه افراد استفاده کردم.مخصوصا تاپیکهای تخصصی هوش مصنوعی.توضیحاتی که قبلا داده بودند جواب سئوالهای من هم بود.حیفه از توضیحاتی که بقیه افراد دادند استفاده نشه.چون هرکدوم یک نوع دیدگاه و برداشت از مسئله است.اگر بقیه کنکوری ها هم اونها رو مرور کنند خالی از فایده نیست.

مرور ارسال های قدیمی اما مفید - nikou - 14 فروردین ۱۳۹۱ ۰۶:۳۵ ب.ظ

اتفاقا با شروع درس این کار جزئی از برنامه ام بود Smile

مرور ارسال های قدیمی اما مفید - aatwo - 15 فروردین ۱۳۹۱ ۱۰:۵۳ ب.ظ

به نظره من هم واقعا پست های قدیمی با ارزشی وجود داره که دوستان می تونن قبل از مطرح کردن مبحث مورد نظر یه سرچ تو تالار بکنن
این پستها به نظرم یه گنجینه و منبع خوبه

RE: مرور ارسال های قدیمی اما مفید - Masoud05 - 15 فروردین ۱۳۹۱ ۱۱:۰۷ ب.ظ

خودم هم دست بکار شدم . یه سری از ارسالهایی مثل تشکر و یا ارسالاتی با عباراتی مثل " نمیدونم " ! رو حذف کردم که راحت تر بشه اونا رو خوند . ارسال های خوب رو هم علامت میزنم . اما ارسال هایی که فرضا یه نفر جواب اشتباه داده و بعداً یه نفر اونو تصحیح کرده رو نگه داشتم چون اینا خیلی بدرد میخوره و بعضا اشتباهات خودمونه .