تالار گفتمان مانشت
دکتری فقط به خاطر مدرک!! - نسخه‌ی قابل چاپ

دکتری فقط به خاطر مدرک!! - pouya47 - 23 شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب.ظ

سلام ببخشید موضوع این ارسال اصلا قشنگ نیست! من خودم تا چند وقت پیش با درس خوندن برای مدرک مخالف جدی بودم! اما تو این چند سالی که از فارغ التحصیلی ارشدم می گذره تو خیلی از جلساتی که میریم یه تعداد آقا و خانم دکتر (به قول استادمون جمع دکاتیر! ) نشستند و بدون اینکه اندازه یه ... از موضوع اطلاع داشته باشند اظهار نظر می کنند و ما که صفر تا صدشو رفتیم فقط نگاه، چون دکتر داره حرف می زنه!!! اکثرشون هم تو یه دانشگاه درپیتی دانشجو دکتری هستند ولی خودشونو دکتر خطاب می کنند.

خلاصه متاسفانه تصمیم گرفتم از یه دانشگاهی که راحت باشه یه دکتری بگیرم و برم تو جمع دکاتیر (دنبال تقلب و خرید مدرک هم به هیچ وجه نیستمAngel).
به نظر شما کجا بهتره و شرایطش راحت تره؟Big GrinCool

دکتری فقط یه خاطر مدرک!! - Behnam‌ - ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ۰۲:۳۴ ق.ظ

بعد از اون خانومه که می‌خواست چشم جاریش رو در بیاره، این دومین انگیزه‌ی عجیبیه که توو مانشت دیدم.

RE: دکتری فقط یه خاطر مدرک!! - codin - 24 شهریور ۱۳۹۹ ۰۷:۳۹ ق.ظ

(۲۳ شهریور ۱۳۹۹ ۱۰:۱۹ ب.ظ)pouya47 نوشته شده توسط:  سلام ببخشید موضوع این ارسال اصلا قشنگ نیست! من خودم تا چند وقت پیش با درس خوندن برای مدرک مخالف جدی بودم! اما تو این چند سالی که از فارغ التحصیلی ارشدم می گذره تو خیلی از جلساتی که میریم یه تعداد آقا و خانم دکتر (به قول استادمون جمع دکاتیر! ) نشستند و بدون اینکه اندازه به بزغاله از موضوع اطلاع داشته باشند اظهار نظر می کنند و ما که صفر تا صدشو رفتیم فقط نگاه، چون دکتر داره حرف می زنه!!! اکثرشون هم تو یه دانشگاه درپیتی دانشجو دکتری هستند ولی خودشونو دکتر خطاب می کنند.

خلاصه متاسفانه تصمیم گرفتم از یه دانشگاهی که راحت باشه یه دکتری بگیرم و برم تو جمع دکاتیر (دنبال تقلب و خرید مدرک هم به هیچ وجه نیستمAngel).
به نظر شما کجا بهتره و شرایطش راحت تره؟Big GrinCool

یکی از بچه ها اینجا میگفت دانشگاه فنی حرفه ای یک ساله ارشد میده من فکر کنم یکی دو ساله بتونی دکترا هم ازشون بگیری. فقط هزینه هاشو ببین چطوریه. هم زمان احتمالا میتونی سر کار هم بری فقط یه چیزی جمع و جور کن بهشون به عنوان تز دکتری بده حله احتمالا