تست ۳ : طراحی الگوریتم مهندسی کامپیوتر ۸۹ - نسخهی قابل چاپ |
تست ۳: طراحی الگوریتم مهندسی کامپیوتر ۸۹ - Masoud05 - 28 شهریور ۱۳۹۰ ۱۱:۳۸ ب.ظ
این تست از جمله سوالاتی هست که هم می تونه توی الگوریتم بیاد و هم ساختمان . این تست در واقع مقدمه ای بر شروع طراحی الگوریتم در ابتدای مهرماه هست: [attachment=1218] |
تست ۳: طراحی الگوریتم مهندسی کامپیوتر ۸۹ - ahmadnouri - 30 شهریور ۱۳۹۰ ۰۸:۰۰ ب.ظ
به نظر من گزینه ۴ میشه چون بدترین حالت اینه که گره های u, v در زیر درخت های متفاوت ریشه( مثلا u چپ و v راست باشه) باشه که با lg n میشه به ریشه رسید و با lg n از ریشه به گر ه مورد نظر |
تست ۳: طراحی الگوریتم مهندسی کامپیوتر ۸۹ - mamat - 30 شهریور ۱۳۹۰ ۰۸:۲۹ ب.ظ
بله به نظر من هم همین جواب (۴) صحیحه چون در بدترین حالت فاطله بین u و v در سمت راست ترین برگ زیر درخت سمت راست و سمت چپ ترین برگ زیر درخت سمت چپ هستند که برای رفتن از u به v باید یک بار به ریشه رفت و بار دیگر از آن به v که ۲logn میشه و برابر (O(logn است. |
تست ۳ : طراحی الگوریتم مهندسی کامپیوتر ۸۹ - cormen - 11 تیر ۱۳۹۱ ۰۲:۰۹ ب.ظ
به نظر من گزینه ۲ درسته فرض کنید گره u سمت چپ ترین برگ باشه و v سمت راست ترین حالا از u شروع میکنیم به پدر آن میرسیم بعد از بررسی پدر باید همزاد u را بررسی کنیم در واقع هر بار که به پدر گره مورد برسی میرسیم باید تمام زیر درخت همزاد را بررسی کنیم و این یعنی در بدترین حالت بررسی کل درخت |
تست ۳ : طراحی الگوریتم مهندسی کامپیوتر ۸۹ - mashaheer - 14 تیر ۱۳۹۱ ۱۲:۱۶ ب.ظ
پست های قبلی گزینه ۲ رو نقض می کنه. |
تست ۳ : طراحی الگوریتم مهندسی کامپیوتر ۸۹ - cormen - 21 تیر ۱۳۹۱ ۱۱:۱۷ ب.ظ
دوست عزیز در پست های قبلی این رو در نظر نگرفته اند که درخت جستجوی دودیی نیست یعنی به راحتی نمیشه در ارتفاع درخت حرکت کرد و وقتی دنبال v میگردیم باید دانه دانه گره ها را بررسی کنیم |
تست ۳ : طراحی الگوریتم مهندسی کامپیوتر ۸۹ - zeinab - 12 اسفند ۱۳۹۱ ۱۰:۳۷ ق.ظ
یک درخت دودویی کامل، الزاما یک BST نیست! پس برای یافتن مسیر بین دو گره دلخواه در بدترین حالت، کل درخت باید پیمایش شود که میشود گزینه ۲! اگر BST بود میشد ۴! |