تالار گفتمان مانشت
مکتب خونه: جایی برای یادگرفتن! - نسخه‌ی قابل چاپ

مکتب خونه: جایی برای یادگرفتن! - sepidsal - 21 مرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۵۷ ب.ظ

سلام دوستان

توی این پست میخوام سایتی رو معرفی کنم(شاید خیلی هاتونم از قبل آشنایی داشته باشین!) که مثل مانشت هدف اصلیش برقراری عدالت آموزشی هست برای همه کس در همه جا... سر بزنید و به دوستانتون هم معرفی کنید. Smile

از خود سایت:
هدف مکتب خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه ی فارسی زبانان است. ما اعتقاد داریم که هیچ کس نباید به خاطر هیچ چیز از لذت یاد گرفتن محروم شود. نباید سن و سال یا مکان و موقعیت و امکانات مالی افرادی را از یاد گرفتن و موفقیت باز دارد.

مکتب خونه بنا دارد تا بستر نرم افزاری مناسبی بسازد که در آن هر کس بتواند یاد بدهد و یاد بگیرد. اگر آموزگار هستید بتوانید کلاس خود را ایجاد کنید و به هزاران دانش آموز از سرتاسر جهان یاد بدهید و اگر دانش آموز هستید در کلاس های دلخواهتان شرکت کنید و درباره ی هزاران موضوع یاد بگیرید.


بخش وسیعی از محتوای مکتب خونه با همکاری دانشگاه شریف تهیه شده است و امکان استفاده از درس های یکی از بهترین دانشگاه های ایران را برای دانشجویان در سراسر جهان فراهم شده است؛ بخش دیگری از محتوای مکتب خونه از طریق آموزگاران دیگری تهیه می شود که بدون چشم داشتی عاشق یاد دادن هستند. بخش دیگری از محتوای مکتب خونه را ویدیوهای خان آکادمی درباره ی ریاضیات، علوم و علوم مالی تشکیل می دهد.

اطلاعات بیشتر:
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.