23 فروردین 1391, 04:36 ب.ظ
23 فروردین 1391, 04:52 ب.ظ
بله-چه ورژنی کارمیکنید؟اگر۲۰۰۷،بایدطبق این شکلها دستور auto text رو اضافه کنید-با auto correct هم امکانپذیره
23 فروردین 1391, 10:08 ب.ظ
منم یه سوال داشتم
تو word 2010 چطور می تونم عدد ها رو فارسی بنویسم.واینکه وقتی مثلا یه متن فاریس می نویسم وسطش می خوام یه کلمه انگلیسی بنویسم می پره اول متن
تو word 2010 چطور می تونم عدد ها رو فارسی بنویسم.واینکه وقتی مثلا یه متن فاریس می نویسم وسطش می خوام یه کلمه انگلیسی بنویسم می پره اول متن
23 فروردین 1391, 11:04 ب.ظ
(23 فروردین 1391 10:08 ب.ظ)farazin نوشته شده توسط: [ -> ]تو word 2010 چطور می تونم عدد ها رو فارسی بنویسم.برای فارسی کردن اعداد :
برید داخل منوی File بعدش option
بعد هم در سمت چپ بروید قسمت Advanced
حالا در قسمت سمت راست گزینه Numeralرا پیدا کنید . و لیست جلوی آن را باز کنید . گزینه های زیر رو داریم: (فایل ضمیمه رو ببینید)
Hindi : با انتخاب آن کلا در همه جا اعداد فارسی نمایش داده می شوند.
Context : نمایش اعداد بستگی به متن اطرافش داره . هر جا انگلیسی بود اعداد هم انگلیسی اند و هرجا متن جاری فارسی بود. اعداد هم فارسی نوشته می شوند.
(23 فروردین 1391 10:08 ب.ظ)farazin نوشته شده توسط: [ -> ]وقتی مثلا یه متن فاریس می نویسم وسطش می خوام یه کلمه انگلیسی بنویسم می پره اول متن
وقتی دارید فارسی می نویسید ، حالا می خواید انگلیسی بنویسید ، ابتدا Alt+Shift زده و سپس فاصله بزنید و ادامه ...
(در تغییر انگلیسی به فارسی هم به همین شیوه)
(23 فروردین 1391 04:36 ب.ظ)zeinab نوشته شده توسط: [ -> ]توword این امکان هست که وقتی کلمه ای رو زیاد استفاده می کنیم با نوشتن حرف اولش کامل نوشته شه؟؟!!!
می تونید برای یک متن طولانی تکراری کلمه خاصی در نظر بگیرید.
مثلا کلمه ی دلخواه سفحک را به جای سازمان فنی و حرفه ای کشور در متن خود تایپ کنید. حالا هر چند بار می خواد باشه.
در پایان با دستور Replace می تونید کل سفحک ها را با سازمان فنی و حرفه ای کشور جایگزین کنید. (همه را باهم)
در واقع این ترفندی است برای افزایش سرعت تایپ.
23 فروردین 1391, 11:43 ب.ظ
(23 فروردین 1391 11:04 ب.ظ)Ferestadeh نوشته شده توسط: [ -> ](23 فروردین 1391 10:08 ب.ظ)farazin نوشته شده توسط: [ -> ]تو word 2010 چطور می تونم عدد ها رو فارسی بنویسم.برای فارسی کردن اعداد :
برید داخل منوی File بعدش option
بعد هم در سمت چپ بروید قسمت Advanced
خیلی ممنون جوانی را از سر در گمی رهانیدید
24 فروردین 1391, 04:34 ب.ظ
(23 فروردین 1391 04:52 ب.ظ)fatima1537 نوشته شده توسط: [ -> ]بله-چه ورژنی کارمیکنید؟اگر۲۰۰۷،بایدطبق این شکلها دستور auto text رو اضافه کنید-با auto correct هم امکانپذیره
ممنون . من این کار رو کردم اما بعدشو نمی دونم باید چیکار کنم ؟؟!!
یه سوال دیگه هم دارم !
اگر بخوام یک فایل ورد رو شماره گذاری کنم به این صورت که صفحه شماره 1 ، صفحه 5 فایل باشه باید چیکار کنم ؟؟
24 فروردین 1391, 09:46 ب.ظ
(24 فروردین 1391 04:34 ب.ظ)zeinab نوشته شده توسط: [ -> ]ممنون . من این کار رو کردم اما بعدشو نمی دونم باید چیکار کنم ؟؟!!
بعد از اینکه حرف اول کلمه رو نوشتین Space رو بزنید.
24 فروردین 1391, 10:38 ب.ظ
24 فروردین 1391, 11:13 ب.ظ
(24 فروردین 1391 04:34 ب.ظ)zeinab نوشته شده توسط: [ -> ]من این کار رو کردم اما بعدشو نمی دونم باید چیکار کنم ؟؟!!همونطور که گفتند یا space barبزنید یا enter . اگر باز هم نشد باید ببینید آیا کلمه ای که توی auto text وارد کردید ذخیره شده(یعنی توی لیست کلمات هست یا خیر؟اگر نیست باید دوباره اون رو اضافه کنید،احتمالا توی پنجره auto text دکمه add رو نزدید)
حروفی که تایپ میکنید تا بعد از space زدن کامل بشه باید حداقل 3 کاراکتر باشه.
25 فروردین 1391, 12:10 ق.ظ
(24 فروردین 1391 04:34 ب.ظ)zeinab نوشته شده توسط: [ -> ]توword این امکان هست که وقتی کلمه ای رو زیاد استفاده می کنیم با نوشتن حرف اولش کامل نوشته شه؟؟!!!
همانطور که ذکر شد با Auto correct می تونید این کار رو انجام بدید. به روش زیر :
بروید داخل option
از سمت چپ برید به قسمت Proofing
حالا در سمت راست روی دکمه AutoCorrect Options. کلیک کنید.
در کادر ظاهر شده کلمات مورد نظرتون رو به دیکشنری آن Addکنید. مثلا در قسمت Replaceبنویسید کت و در قسمت With بنویسید کتابخانه .
بعدش OKبزنید.
حالا اگه در word بنویسید کت و بعد space یا enter بزنید کلمه کتابخانه بطور اتوماتیک جای کت رو می گیره.
به همین سادگی ...
ضمنا می تونید از Help خود word هم استفاده کنید که خیلی خیلی مفید هستش.
(24 فروردین 1391 04:34 ب.ظ)zeinab نوشته شده توسط: [ -> ]اگر بخوام یک فایل ورد رو شماره گذاری کنم به این صورت که صفحه شماره ۱ ، صفحه ۵ فایل باشه باید چیکار کنم ؟؟
همانطور که جناب blackhalo1989 فرمودن ، این کار با قابلیت Section (یعنی بخش بندی سند) امکانپذیره .
28 فروردین 1391, 12:11 ب.ظ
یک سوال
من واسه پایان نامه ام از چند جا مطالب و جمع کردم.الان می خوام مرتب کنم مثلا سطرها یکنواخت تموم بشن.از کجا باید این کار و بکنم.و در ضمن سایز و فونت پایان نامه چی باید باشه؟
من واسه پایان نامه ام از چند جا مطالب و جمع کردم.الان می خوام مرتب کنم مثلا سطرها یکنواخت تموم بشن.از کجا باید این کار و بکنم.و در ضمن سایز و فونت پایان نامه چی باید باشه؟
28 فروردین 1391, 12:18 ب.ظ
(28 فروردین 1391 12:11 ب.ظ)farazin نوشته شده توسط: [ -> ]یک سوال
من واسه پایان نامه ام از چند جا مطالب و جمع کردم.الان می خوام مرتب کنم مثلا سطرها یکنواخت تموم بشن.از کجا باید این کار و بکنم.و در ضمن سایز و فونت پایان نامه چی باید باشه؟
فونت و سایز باید براساس اون چیزی باشه که دانشگاه اعلام میکنه
ولی برای یکنواخت کردن سطرها می تونید کل متن رو select کنید و گزینه justify در قسمت تنظیمات پاراگراف هست که این کارو انجام میده.
21 فروردین 1397, 01:18 ب.ظ
سلام
دوستان چند تا فایل ورد دارم میخوام ترکیبیشون کنم یه فایل بشه و ترتیبشون بهم نریزه ممنون میشم راهنمایم کنید
دوستان چند تا فایل ورد دارم میخوام ترکیبیشون کنم یه فایل بشه و ترتیبشون بهم نریزه ممنون میشم راهنمایم کنید
21 فروردین 1397, 02:07 ب.ظ
(21 فروردین 1397 01:18 ب.ظ)ele نوشته شده توسط: [ -> ]سلامسلام،
دوستان چند تا فایل ورد دارم میخوام ترکیبیشون کنم یه فایل بشه و ترتیبشون بهم نریزه ممنون میشم راهنمایم کنید
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمیباشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
رو ببینید. اگه وردتون 2016 باشه میشه باید از سربرگ اینزرت باکس تکست و بعد آبجکت و در نهایت تکست فرام فایل رو انتخاب کنید. میتونید یکی یکی فایلا رو اضافه کنید و با اضافه کردن یک پیج بریک بعد هر فایل ساختار داکیومنتتون رو هم خیلی ابتدایی مرتب کنید.