تالار گفتمان مانشت
پذیرش دانشجوی مجازی کارشناسی ارشد در دانشگاه علم و صنعت - نسخه‌ی قابل چاپ

پذیرش دانشجوی مجازی کارشناسی ارشد در دانشگاه علم و صنعت - انرژی مثبت - ۲۹ آذر ۱۳۹۰ ۰۱:۰۱ ب.ظ

در گفتگو با مهر اعلام شد:

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت با اعلام خبر پذیرش دانشجوی مجازی در این دانشگاه گفت: پذیرش دانشجوی مجازی در ۶ رشته صورت می گیرد و داوطلبان تا ۵ دی ماه فرصت ثبت نام دارند.
محمد فتحیان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شیوه پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دوره های مجازی الکترونیک دانشگاه علم و صنعت، اظهار داشت: در شیوه پذیرش الکترونیک دانشجوی کارشناسی ارشد، مدارک معادل قابل قبول نیست و رشته مورد تقاضا باید با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی تناسب داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه پذیرش در ۶ رشته تحصیلی صورت می گیرد، ادامه داد: داوطلبان تا ۵ دی ماه سال جاری فرصت ثبت نام در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
را دارند.

به گفته معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت، مواد آزمون هر رشته، شامل دو سری سئوالات عمومی و تخصصی و تمام مواد آزمون برای هر یک از رشته ها، دارای ضرایب یکسان است.

فتحیان با بیان اینکه به پاسخهای غلط، نمره منفی تعلق می گیرد، اضافه کرد: انتخاب و پذیرش نهایی دانشجو، از میان شرکت کنندگان در آزمون و بر اساس مجموع امتیاز حاصل از آزمون و مصاحبه یا بررسی سوابق علمی و کاری به جای مصاحبه صورت می پذیرد و اسامی نهایی پذیرفته شدگان، از طریق سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: پذیرش دانشجو در این دوره به صورت آموزش محور خواهد بود بنابراین دانشجویان آموزش محور، نیاز به گذراندن پایان نامه ندارند.

معاون دانشگاه علم و صنعت گفت: امکان استفاده از خوابگاه، تغذیه و سرویس های رفت و آمد برای دانشجویان دوره های آموزش الکترونیکی به هیچ وجه وجود ندارد.

فتحیان خاطر نشان کرد: مدارک دانش آموختگان دوره های آموزش الکترونیکی همانند دوره های حضوری، قابل ترجمه و تایید است و مطابق با قوانین آموزش عالی کشور، برای ادامه تحصیل دانش آموختگان دوره های آموزش الکترونیکی در مقاطع بالاتر هیچ گونه منعی وجود ندارد.
---------------------
اطلاعات بیشتر را می توانید در ادرس زیر مشاهده کنید.

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.