تالار گفتمان مانشت
تست های گرامر زبان عمومی ارشد (با پاسخ های تشریحی) - نسخه‌ی قابل چاپ

تست های گرامر زبان عمومی ارشد (با پاسخ های تشریحی) - ali.arr74 - 13 مهر ۱۳۹۶ ۰۱:۲۰ ب.ظ

سلام دوستان عزیز
دوست دارین جواب تست‎های گرامر رو با خوندن کمترین اصطلاحات گرامری بخونین و یاد بگیرین؟
یه سری اسم‎ها و طبقه‎بندی‎های تخصصی هست که اصلا نیازی به یادگیری اونجوری‎شون ندارین. توی این جزوه، برای سؤالات گرامر آزمون‎های ارشد ۹۱ تا ۹۴ (۱۲۵ تست)، پاسخ تشریحی نوشتم به زبان خودمونی و سعی کردم تا جایی که میشد روان توضیح بدم. البته فقط آزمون‎های دانشگاه‎های دولتی. توی این جزوه، اصطلاحات تخصصی مثل auxiliary و conjunction و clause و فلان نیاوردم، اگر هم باشه خیلی کمه در حد ضرورت.
در عین حال، جواب دقیق هر تستی رو میخونین و اصل قاعده رو به زبون ساده یاد میگیرین بخصوص اینکه اینجا هدف اصلی کنکوره. از پیشنهادات و انتقادات شما هم حتما استقبال می‎کنم.

تمرکز اضافی روی گرامر و حفظ کردن قواعد بی شاخ و دُم از بزرگ‎ترین و بدترین اشتباهات برای یادگیری زبان انگلیسیه. حفظ کردن تمام قواعد برای استفاده، زمان‎بر و حتی غیرممکنه. و اصلا حین نوشتن و حرف زدن، اونجوری که دلتون میخواد به کار نمیاد؛ اونم گرامری که با زبون خشک و سنگین که نصفش عربی باشه! یاد بگیری (لذا فعل must به معنی "باید" که در طبقه بندی افعال modal قرار می‎گیرد و به لزوم انجام یک عمل اشاره می‎کند نمی‎تواند پاسخ صحیح باشد)!


جزوه حاضر ۳۰ صفحه و به فرمت pdf است و کلیه حقوق مادی و معنوی آن مربوط به نویسنده و سایت PhdHome.ir می‌باشد و هرگونه کپی برداری یا استفاده از روش آن پیگرد قانونی دارد.




تست های گرامر زبان عمومی با پاسخ های تشریحی و روان


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.