تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: دانشگاه شریف از آزادی می رود (1/91)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  IMAGE634537731200225601.jpg]
شورای عالی شهرسازی و معماری در آخرین روزهای سال 90 با انتقال دانشگاه شریف موافقت کرد.
بنابر مصوبه شورای عالی شهرسازی ومعماری با تخصیص زمینی به مساحت 38 هکتار در منطقه 22 شهر تهران در شمال اتوبان همت غرب به دانشگاه شریف، دانشگاه شریف از محل فعلی آن در خیابان آزادی به محل جدید منتقل می شود.
در این مصوبه آمده: شورای عالی شهرسازی و معماری با واگذاری محدوده 38.34 هکتار از اراضی شمال اتوبان همت غرب، جنب اراضی دانشگاه علوم و فنون نیروی انتظامی به دانشگاه شریف موافقت کرده و مقرر شد، این اراضی به کاربری اموزشی اختصاص یابد. ضمنا پس از احداث و جابجایی دانشگاه ، اراضی فعلی دانشگاه شریف در منطقه دو شهرداری تهران (خیابان آزادی) تدریجا طی پنج سال به محل جدید انتقال یابد.
به نظر می رسد با توجه به این مصوبه دانشگاه شریف باید اراضی فعلی خود را واگذار کند و این در حالی است که پیش تر دانشگاه شریف با واگذاری اراضی اش در شمال خیابان آزادی مخالفت کرده بود و لی با انتقال کابری آموزشی اراضی فعلی دانشگاه به محل جدید این واگذاری قطعی به نظر می رسد.
حالا کو تا 50 سال!!!! فعلا که فقط زمین هست Smile
(14 فروردین 1391 04:33 ب.ظ)انرژی مثبت نوشته شده توسط: [ -> ]حالا کو تا ۵۰ سال!!!! فعلا که فقط زمین هست Smile
ایشالا زمان نوه تونBig Grin
البته تا اونجا که من می‌دونم قرار بر اینه که تحصیلات تکمیلی در مکان کنونی گسترش پیدا کنه و دانشجویان مقاطع کارشناسی به مکان جدید نقل مکان داده شوند. الان دانشگاه داره روی پروژه دانشکده‌های مکانیک، هوافضا و ... توی مکان فعلی ساخت و ساز انجام می‌ده.
(14 فروردین 1391 09:43 ب.ظ)admin نوشته شده توسط: [ -> ]البته تا اونجا که من می‌دونم قرار بر اینه که تحصیلات تکمیلی در مکان کنونی گسترش پیدا کنه و دانشجویان مقاطع کارشناسی به مکان جدید نقل مکان داده شوند. الان دانشگاه داره روی پروژه دانشکده‌های مکانیک، هوافضا و ... توی مکان فعلی ساخت و ساز انجام می‌ده.
به نظر من جدا کردن دانشجوهای کارشناسی و تحصیلات تکمیلی باعث افت در دانشگاه می شود و اگر می خواهند جابه جا کنند کل یک دانشکده را با هم تغییر مکان بدهند.
(15 فروردین 1391 01:29 ب.ظ)ehsan2mk نوشته شده توسط: [ -> ]به نظر من جدا کردن دانشجوهای کارشناسی و تحصیلات تکمیلی باعث افت در دانشگاه می شود و اگر می خواهند جابه جا کنند کل یک دانشکده را با هم تغییر مکان بدهند.
بله درسته. به نظرم بهتره برخی از رشته‌ها باقی بمونن و برخی دیگه نقل مکان کنن و یا در حالت ایده‌آل دانشگاه شریف۲ توی مکان جدید ایجاد بشه. یه تفکر دیگه هم که جدیداً مد شده جدا شدن کلی تحصیلات تکمیلی هست، یه چیزایی مثل دانشگاه تربیت مدرس.
(14 فروردین 1391 04:33 ب.ظ)انرژی مثبت نوشته شده توسط: [ -> ]حالا کو تا ۵۰ سال!!!! فعلا که فقط زمین هست Smile
پنج سال !
لینک مرجع