تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: الگوریتم تولید کد شارژ ایرانسل و همراه اول
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به نظرتون می شه الگوریتم تولید کد شارژ ایرانسل یا همراه اول و پیدا کرد؟




هیچ کس نظری نداره؟؟؟
کار که نشد نداره اما معمولا این کارا از هر کسی بر نمی یاد
من شنیدم یکسری شرکت ها هستند که کارشان تولید همین سریال ها با استفاده ار الگوریتم های خودشان هست (یعنی تخصصی در همین زمینه ها کار می کنند) و شرکت هایی مثل ایرانسل این کدها را خریداری می کنند و تولبد خودشان نیست.
اااااااااااااااااااا afagh1389 که هنوز اینجاست!!!!!
(06 اسفند 1390 11:28 ب.ظ)pos نوشته شده توسط: [ -> ]من شنیدم یکسری شرکت ها هستند که کارشان تولید همین سریال ها با استفاده ار الگوریتم های خودشان هست (یعنی تخصصی در همین زمینه ها کار می کنند) و شرکت هایی مثل ایرانسل این کدها را خریداری می کنند و تولبد خودشان نیست.

مثلا کدوم شرکت؟
شخص نام برده شرکتی را نام نبرد. اگر اشتباه نکنم استاد درس شبیه سازیمون بود و توی فصل تولید اعداد تصادفی این موضوع را گفت. البته به نظرم این شرکت ها ایرانی نیستند.
من یه جا خوندم تو انگلیس پاکستانیا الگوریتم تولید کدی که اونجا استفاده می کنن و پیدا کردن و مثلا شارژ 10 تومنی و 7 تومن می فروشنBig Grin
من یه پیشنهاد دارم...دو ، سه تا کارت شارژ کنار هم بزاریم و با مقایسه کدهاشون سعی در Decode کردن کنیم...چطوره؟؟
(13 اسفند 1390 05:40 ب.ظ)esisonic نوشته شده توسط: [ -> ]من یه پیشنهاد دارم...دو ، سه تا کارت شارژ کنار هم بزاریم و با مقایسه کدهاشون سعی در Decode کردن کنیم...چطوره؟؟

مطمئن باشید به این راحتیا نیست! اصولا فکر کنم از الگوریتم های خیلی پیچیده ای برای این کارا استفاده می کنن.
بد نیست آدم یه نگاه بندازه...تا حالا ایرانسل دوبار الگوریتم خودشه عوض کرده...چون سایت برنامه نویس تا حالا دو دفعه الگوریتمشو بدست آورده...(با VB6 هم نوشته بودن)...بد نیست یه تلاش کوچولو کنیم...
لینک مرجع