تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: آیا امکان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ، به صورت آزمایشی (و بدون انتخاب رشته) هست؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به نام خدا
با سلام

من دانشجوی ترم 3 (ورودی 1394) و محصل در مقطع کارشناسی علوم کامپیوتر در دانشگاه شاهد هستم.تمایل دارم جهت محک خود و آشنایی با فضای کنکور کارشناسی ارشد - در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنم - ولی انتخاب رشته نخواهم کرد.سوال من : 1- آیا من مجاز به انجام این کار هستم؟آیا برای من به لحاظ قانونی منع نخواهد داشت؟ 2- برای انجام این کار - چه کارهایی لازم هست انجام دهم 3- در صورتی که می توانم این کار را بکنم : در دفترچه راهنمای ثبت نام سال 1396 - در صفحه ی 8 - قسمت مدارک مورد نیاز برای آزمون - در مورد ششم - باید برگه ی تکمیل شده ی معدل و میانگین واحد های گذرانده شده را نیز برای سازمان ارسال کنم و من - با توجه به این که دانشجوی سال آخر کارشناسی نیستم - نمیتوانم این برگه را تهه کنم.آیا بدون این برگه - اجازه ی شرکت در آزمون و دریافت رتبه در سهمیه منطقه 1(و عدم انتخاب رشته بعد از آزمون) را خواهم داشت؟

با تشکر از جواب شما
سلام.
فک میکنم درس خاصی رو پاس نکردید تا الان.
میشه المیپاد شرکت کنید ولی نمیدونم ترم 3 میشه یا نه و این که باید شرایط خاص چند درصد اول معدل و اینا باشید. راجع به این توی دفترچه سرچ کنید. البته کاربرا هم کمک میکنن.
به هر حال. بله میتونید شرکت کنید و انتخاب رشته نکنید. از خداشون هم هست 33 تومن بیشتر بگیرن.
2. هیچی فقط ثبت نام کنید و تاریخ فارغ التحصیلی رو بزنید شهریور 96. اصلا اهمیتی نداره که اون موقع فارغ التحصیل نمیشید. معدل هم میانگین 2 ترم رو بزنید و بعد اصلاحش کنید بعد از این ترم وقتی زمان اصلاح رسید سنجش اعلام میکنه.
3. نیازی به برگه نیست. قرار نیست انتخاب رشته کنید.
سهمیه بندی نیست ارشد و مناطق با هم فرق ندارن. بله رتبه ی شما هم مثل سایر داوطلبا میاد.
موفق باشید.
لینک مرجع