تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: تحلیل جامع از کنکور 93
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام به همگی
آزمون ۹۳ نکات مهمی رو داشت که باید در نظر گرفت
-تعویق یک هفته ای آزمون روحیه بعضی ها رو آورد پایین و بعضی ها مثل من از فرصت استفاده کردند و خوندند.
-آزمون ارشد مهندسی کامپیوتر چنانچه از قبل گفته شده بود دیگه تخصصی تر شده بود و هر کسی تو هر گرایشی که از اول علاقه داشت دیگه باید سرمایه گذاری میکرد و مثل پارسال نبود که همپوشانی زیادی تو رتبه ها باشه.
-ضریب ۴ شدن دروس تخصصی شاخ غولی مثل دروس مشترک روشکست و همانطور که می بینیم تخصصی ها بودن که قبولین رومشخص کردن.البته این طرحشون ایراداتی هم داشت ولی برا خود من که خوب بود.
تو پروسه آزمون هم این اتفاقات افتاده که یک سوال از مشترک حذف شده حالا نمیدونم کدوم سوال؟احتمالا سوال مدار منطقی.چون درصدای خودم این رو نشون میده.
-سوال گراف ریاضیات گسسته اصلاح شده ولی سوال محاسبات n(n-1/2) اصلاح نشده.
-هم پوشانی نسبت به سال قبل کم شده ولی در عوض نگاهی به ظرفیت ها این را نشان می دهد که تقریبا رتبه و محل قبولی ۸۰ درصد شبیه سال قبل خواهد بود. روزانه ۹۲=۱۸۳ نفر شبانه ۹۲=۴۰ نفر مجموع=۲۲۳ نفر
روزانه ۹۳=۲۱۴ نفر شبانه ۹۳=۷۸ نفر مجموع=۲۹۲ نفر
-درصد تخصصی هم که تاثیرش بالطبع بیشتر از دروس مشترک بوده ، البته ریاضی و زبان هم در کنار دروس تخصصی تاثیر خودشون رو تو رتبه ها گذاشتن.
-
دل نوشته خودم:
درضمن من خودم باتوجه به اینکه شهریور ۹۰ فارغ التحصیل شدم و خدمت سربازی هم رفتم با توجه به اینکه کار هم میکردم حدود دو ماه رو مشترک و تخصصی نرم افزار کار کردم و رتبم ۳۵۴ شد که حالا امیدوارم در کنار کارم روزانه یا حتی شبانه تبریز رو بیارم.امیدوارم همه موفق باشید.
روزانه ۹۲=۱۸۳ نفر شبانه ۹۲=۴۰ نفر مجموع=۲۲۳ نفر
روزانه ۹۳=۲۱۴ نفر شبانه ۹۳=۷۸ نفر مجموع=۲۹۲ نفر
--------------------------------------------------------------
اینا یعنی چی؟ ؟
لینک مرجع