تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: اعلام پرداخت و استعلام هزینه آزمون ارشد علوم پزشکی 92(اسفند 91)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آن دسته از داوطلبانی که به دلیل اختلال ناشی از ترافیک بالای اینترنتی در روز 12 اسفند ماه زمان ثبت‌نام بیش از یک بار پرداخت الکترونیکی داشته‌اند، باید درخواست کتبی خود را ارسال کنند.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که در درخواست کتبی اطلاعات لازم را اسکن کرده و به نشانی ایمیل info@sanjeshp.ir ارسال کنند تا موارد ارسالی مورد بررسی قرار گیرد.

بر این اساس، مشخصات کامل داوطلب با کد ملی و شماره تماس، شماره پیگیری و شماره سفارش پرداخت موفق (که تابحال به حسابشان عودت داده نشده) و شماره کارت بانکی 16 رقمی و شماره حساب مربوط به آن که پرداخت توسط آن انجام شده است، باید به ایمیل مذکور ارسال شود.

خبرگزاری ایسنا
26/12/91
ممنون خانم انرژی مثبت. من همین مشکل رو داشتم . اما گفته اسکن کنند . چیو اسکن کنیم؟ یعنی درخواست رو باید کتبی با دست بنویسیم و اسکن کنیم؟ من متوجه نشدم همه چیز که سیستمی بود چیو باید اسکن کنیم؟ اگر کسی متوجه شد بگه لطفا .
فکر کنم همون اطلاعاتی که پایین گفته یعنی مشخصات و اینا رو باید در ردخواست بنویسید و اسکن کنید البته مطمئن نیستم.
لینک مرجع