تالار گفتمان مانشت
Scheduled Task در ویندوز xp - نسخه‌ی قابل چاپ

Scheduled Task در ویندوز xp - - rasool - - 12 دى ۱۳۹۰ ۱۲:۱۵ ق.ظ

سوال اول:
در Scheduled Task Wizard در مرحله ای که Username و Password می خواد چی رو باید وارد کرد؟ لطفا در صورت امکان این رو کامل توضیح بدید.

سوال دوم:
در Scheduled Task Wizard فرضا من آنتی ویروس رو گذاشتم که هفته ای یک بار فلان ساعت اجرا بشه. خوب سوال اینجاست که آنتی ویروس فقط اجرا می شه. چی کار کنم که بطور اتوماتیک شروع به scan‌ هم بکنه و ویروسها رو هم مثلا در انتهای کارش پاک کنه و آخرش بسته بشه.


متشکرم.

Scheduled Task در ویندوز xp - mfXpert - 12 دى ۱۳۹۰ ۰۲:۰۵ ب.ظ

(۱۲ دى ۱۳۹۰ ۱۲:۱۵ ق.ظ)yaali نوشته شده توسط:  فرضا من آنتی ویروس رو گذاشتم که هفته ای یک بار فلان ساعت اجرا بشه. خوب سوال اینجاست که آنتی ویروس فقط اجرا می شه. چی کار کنم که بطور اتوماتیک شروع به scan‌ هم بکنه و ویروسها رو هم مثلا در انتهای کارش پاک کنه و آخرش بسته بشه.
طبیعتا آنتی ویروس همیشه تو حافظه رم مقیم هستش و همیشه در حال اجرا(اجرا لزوما به معنی اسکن کردن سیستم نیست).همه آتنی ویروس های معروف این قابلیت رو دارن که بهشون بگید در فلان روز و فلان ساعت کل سیستم رو scan کنه.وقتی تاریخ مورد نظر برسه آنتی ویروس به طور اتوماتیک شروع به اسکن میکنه و اگر به فایل مشکوکی برخورد کرد عمل خاصی رو انجام میده(مثلا فایل رو پاک یا قرنطینه می کنه)