تالار گفتمان مانشت
در مورد درخواست مقاله - نسخه‌ی قابل چاپ

در مورد درخواست مقاله - luna - 29 آذر ۱۳۹۰ ۱۲:۳۴ ق.ظ

من تا به حال چندین بار تو سایت دیدم که کاربرهای مختلف میان و درخواست مقاله درباره یک موضوع می کنن. من زیر بعضی از پست‌ها توضیح دادم چون احساس می کنم که خیلی از ما هنوز نحوه جستجو برای یه مطلب رو نمی دونیم. ولی اینجا هم یه بار دیگه توضیح میدم:

۱/ شما می تونید به راحتی با گشتن توی اینترنت و به خصوص استفاده از گوگل اسکولار تعداد خیلی زیادی مقاله در رابطه با موضوع خودتون پیدا کنید که به خیلی از اونام دسترسی دارید.(حتی مقالات معتبر و جدید)
۲/ لطفا در صورتی درخواست مقاله کنید که یک مقاله خاص رو مطمئنید که بهش دسترسی ندارید ولی بهش نیاز دارید در اون صورت لینک یا اسم مقالرو در سایت بذارید تا کسایی که دسترسی دارن بتونن اونارو در اختیار شما بذارن.
۳/ اگه اصلا نتونستید مقاله ای پیدا کنید لطفا موضوع دقیق خودتون رو بذارید. نه یه موضوع کلی که در اینترنت با یه جستجو انواع مختلف مقاله از جنبه های مختلف میشه براش به راحتی پیدا کرد.

متاسفانه بعضی مواقع این پست‌ها این طور القا می کنه که شما یه موضوع دارین ولی حتی خودتون نخواستین یه جستجوی کوچک در اینترنت براش انجام بدین و می خواین این کار رو براتون بقیه انجام بدن.