تالار گفتمان مانشت
دعوت به همکاری در زمینه وبلاگ آی‌تی - نسخه‌ی قابل چاپ

دعوت به همکاری در زمینه وبلاگ آی‌تی - admin - 28 آذر ۱۳۹۰ ۰۳:۳۶ ق.ظ

با سلام خدمت همه دوستان و کاربران عزیز سایت:
مانشت قصد داره بعد از یک سال تعطیلی قسمت وبلاگ سایت این قسمت رو احیا کنه. با توجه به روند سایت و رشدی که داشته قصد داریم یه وبلاگ در زمینه مباحث روز آی‌تی در دنیاهای متفاوت داشته باشیم. مطالب زیر مد نظر سایت هست و از دوستانی که کنکوری نیستند و وقت و حوصله کافی رو دارند دعوت به همکاری می‌کنیم:
۱. مباحث روز دنیای نرم‌افزار مانند سیستم‌های عامل، توزیع‌های نرم‌افزاری و ...
۲. مباحث مربوط به گجت‌ها( مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و ...) با تمرکز بر تکنولوژی و نه برند.
۳. مباحث آکادمیک رشته مهندسی نرم‌افزار که جنبه عمومی و قابل فهم برای بقیه دوستان داره!!

به افرادی که داوطلب باشند یه اکانت توی مانشت داده می‌شه که می‌تونن مطالب خودشون رو از طریق اون ارسال، ویرایش و ... کنند.
فکر می‌کنم نبود چنین بخشی توی سایت خیلی محسوس هست. برای مطالب ارسالی اصالت خیلی اهمیت داره. در بدترین حالت مطالب ترجمه هستند و در حالت ایده‌آل هم نوشته نویسندگان خودمون. توجه کنید که قصد ما کپی کردن مطالب سایر سایت‌های مشابه و سرقت معنوی نیستSmile

دعوت به همکاری در زمینه وبلاگ آی‌تی - hamed_k2 - 28 آذر ۱۳۹۰ ۰۸:۱۵ ب.ظ

خب اقای دکتر ایده‌ی خوبیه.....ولی خب به نظرم میشه خبرهای روز تکنولوژی رو که تو سایت های ایرانی هستش رو یه جمع بندی خوب کرد و نتیجه مقایسات رو تو وبلاگ گذاشت یا فقط باید منبع خارجی باشه یا طرف خودش بنویسه؟
مثلا تو قسمت تبلت و تکنولوژی موبایل سیستم عامل و اینجور بحثها میشه رفت از بررسی سایتهای دیگری که انجام دادن یه جمع بندی کرد و اون رو به عنوان وبلاگ گذاشت؟

دعوت به همکاری در زمینه وبلاگ آی‌تی - admin - 28 آذر ۱۳۹۰ ۱۰:۵۴ ب.ظ

فکر می‌کنم به صورت وبلاگ منتشر کنیم کارایی بیشتری داشته باشه.

(۲۸ آذر ۱۳۹۰ ۰۸:۱۵ ب.ظ)hamed_k2 نوشته شده توسط:  مثلا تو قسمت تبلت و تکنولوژی موبایل سیستم عامل و اینجور بحثها میشه رفت از بررسی سایتهای دیگری که انجام دادن یه جمع بندی کرد و اون رو به عنوان وبلاگ گذاشت؟
قرار نیست دنباله‌رو بقیه وبلاگ‌ها باشیم. می‌تونیم خودمون پیشرو این زمینه باشیم.