تالار گفتمان مانشت
یک پیام مشکوک - نسخه‌ی قابل چاپ

یک پیام مشکوک - marvelous - 04 شهریور ۱۳۹۸ ۰۳:۰۳ ب.ظ

دوستان عزیز، امیدوارم جای درستی این تاپیک رو ایجاد کرده باشم. راستش مسئله من در مورد کامپیوتر و تلفن همراهه. الان یه یه هفته ای هست که من یه پیام عجیبی برام به صورت آلارم تو گوشی نمایان میشه به زبان روسی و تنها چیزی که انگلیسی هست درش اینه که ایمیل شما برنده قرعه کشی شده و دیگه باقیشو خودتون میدونین. چند روز پیش هم این مسئله رو تو ایمیلم داشتم. که البته ایمیل رو باز نکردم و درجا پاکش کردم. جالب اینکه یه همچین ایمیلی اگه تبلیغاتی و اسپم بوده چرا تو اینباکس وارد شده؟؟؟ پس احتمال زیاد یه ویروس خطرناک هست.
میخوام ببینم شما میشناسین این ویروس رو و تا حالا باهاش برخورد کردید؟ چه کنم که رفع بشه؟

پ ن: من اسمشو گذاشتم ویروس چون شبیه ویروسا داره عمل میکنه. شما که تجربه بیشتری دارین بگین این چیه و چطوری از دستش خلاص شم؟

یک پیام مشکوک - marvelous - 16 شهریور ۱۳۹۸ ۰۴:۵۶ ق.ظ

امروز بعد از کلی که برام نوتیفیکیشن میومد، رفتم تو تقویم گوگل و دیدم یه ایونت همینطوری الکی اضافه شده و داره هر روز برای من پیامش هم تو کامپیوتر میاد و هم تو گوشی. اون ایونت یا رویداد رو از هفت روز هفته حذف کردم و مسئله ختم به خیر شد.

یک پیام مشکوک - one hacker alone - 25 آذر ۱۴۰۰ ۰۲:۵۸ ق.ظ

برنامه الوده نصب کردید و اگه نسخه اندروید گوشی شما از ۷ پایین تر هست که امنیتی اصلا وجود نداره
در ضمن به جهت شناسایی دقیق بد افزار و تحلیل اون لازمه که برنامه رو پاک نکنید تو اینستاگرام پیام بدید تا با جزئیات مشخص بشه کی این کارو انجام داده و ایا قصد خرابکاری داشته و هدفش فقط شما بودید یا عمومیه insta:ittw_ir