تالار گفتمان مانشت
مصاحبه من---۸۱ معماری کامپیوتر - نسخه‌ی قابل چاپ

مصاحبه من---۸۱ معماری کامپیوتر - cisco_man - 30 تیر ۱۳۹۵ ۰۷:۴۳ ب.ظ

مصاحبه با ۸۱ معماری

مانشت ۱ : اگه مایلید خودتون را معرفی کنید(نام و نام خانوادگی) و بگید متولد چه سالی هستید و اهل کدام شهرید؟ رتبه و رشته و گرایشتون را هم بفرمایید.
با سلام، یک سیسکومن هستم. متولد مرداد ۷۱، ساکن تهران، رتبه ۸۱ معماری

مانشت ۲ :در چه رشته ای کارشناسی گرفتید؟ تمام شده یا در حال تحصیل هستید؟آیا کارشناسی پیوسته خوندید یا کاردانی و بعد کارشناسی؟
رشته مهندسی مهندسی کامپیوتر-سخت افزار

مانشت ۳ : با اجازه تون برگردیم به دوران نوجوانی و حتی کودکی ،چی شد که اومدین کارشناسی این رشته؟ چطوری وارد دوره کارشناسی شدین؟ یعنی با علاقه و شناخت این رشته را انتخاب کردین یا انتخابتون اول دانشگاه بود بعد رشته؟
حقیقتش تا پیش دانشگاهی اصلا فکر نمیکردم که رشته کامپیوتر را انتخاب کنم ، ولی موقع انتخاب رشته که شد و وقتی با این رشته اشنا شدنم به طور عجیبی علامند به کامپیوتر به خصوص سخت افزار شدم ، طوری که همه انتخابام کامپیوتر بود

مانشت ۴ : کدام دانشگاه کاردانی و کارشناسی را تحصیل کردین؟
کارشناسی پیوسته، دانشگاه دولتی اصفهان

مانشت ۵ :در کارشناسی چطور دانشجویی بودید؟ از اونا که همیشه نمره خوبه کلاسند؟یا معمولی بودید؟ یا درسها را بر اساس علاقه میخوندید نه بخاط معدل یعنی از یک درس خوشتون میومد خوب میخوندین و بیست میگرفتین و یکی را دوست نداشتید فقط پاسش میکردید .
راستش اول که وارد دانشگاه شدم اصلا دیدی نداشتم ، از برنامه نویسی گرفته تا حتی مفهومی مثل الگوریتم ولی هر چی جلو میرفت مصمم تر میشدم و خوشحال تر که با خودم وارد چالش بزرگی شدم و چه کار خوبی را کردم که وارد این رشته شدم...درسم بد نبود و همه چیز تا ۲ سال اول عالی بود تا اینکه ۲ سال پایانی ناخواسته وارد جوی شدم که یه کم از مسیرم دورم کرد و این شده بود که فقط شب امتحان و صرف نمره بود و اصلا عملی کاری نمیکردم ولی بازم ۴ ساله تموم کردم.معدلم هم متوسط حدود ۱۵ بود

مانشت ۶ : از کی به کنکور ارشد فکر کردید؟اصلا" ادامه تحصیل از ابتدای ورود به دانشگاه ، تو برنامه تحصیلی تون بود یا نه؟
از اول قصد ادامه تحصیل را داشتم ولی به طور جدی از سال سوم به فکرش افتادم

مانشت ۷ :آیا وقتی تصمیم گرفتید ارشد شرکت کنید همین رشته میخواستید امتحان بدید یا گرایش دیگری ولی بعدا" وقتی به برنامه ریزی رسیدین نظرتون این رشته و گرایش شد؟
از اول گرایشم معماری بود ولی امسال تصمیم داشتم امنیت هم شرکت کنم ولی خب شرایطم خاص بود و نشد که ادامه توضیح میدم


مانشت ۸ : میشه درصدها تون را در هر درس بگید. اگه بیش از یک رشته هم کنکور دادین هر دو را بگید.
آیا سال اولی بود که کنکور می دادید؟ اگه المپیادشرکت کردید یا سال دوم یا سوم یا ... هست که برای ارشد امتحان میدید بفرمایید.

درصد ها به ترتیب:
کامپیوتر
زبان ۰
مشترک ۰
مشترک ۵۳
تخصصی ۳۵


کنکور IT هم میخواستم شرکت کنم ولی خب چون شاغل بودم و به دلیل یه سری مشکلات ۲۵ روز بیشتر وقت نداشتم ، نمیشد درس جدید را بخونم.....بار اولم نبود...ادامه توضیح میدم ان شالله

لینک کارنامه
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.



مانشت ۹ : بنظرتون چقدر درس خوندن تو دانشگاهی که شما درس خوندین برای پایان ترم و برای کنکور با هم تفاوت داره یا شبیه هست به بیان دیگه بنظرتون تو دانشگاه شما بچه های موفق در تحصیل کارشناسی شانس بیشتری واسه ازمون ارشد دارن یا نه اصلا" این دو نوع درس خوندن متفاوت را می طلبه؟
بی تاثیر که نیست ولی در کل به دانشگاه نیست....بیشتر به جوی که هر فرد درونش قرار داره و انگیزه و خواستن هر فرد بستگی داره....کنکور بحثش از امتحان جداست...تو کنکور باید n تا کتاب و مبحث را اونقد دقیق باشی که با هم قاطی نکنی و به قول دوستم انقدر به خودت بگب میتونم که برات جا بیوفته میتونی

مانشت ۱۰ :از کی دقیقا" برای کنکور ارشد برنامه مطالعاتی گذاشتید ، از کی شروع کردید،آیا سر همون وقتی که در برنامه پیش بینی کرده بودین شروع کردین؟ برنامه تون چند ماهه بود؟ آیا وقفه ای هم پیش اومدمثلا" اتفاقی چیزی که مجبور شید برنامه را عوض کنید؟
امسال من برنامه ریزی کرده بودم از بهمن بخونم که به علت حجم کار زیادم نشد و موکول شد به عید که باز هم تو عید درگیر دیگه ای داشتم و تا حدود ۲۰ فروردین نمیشد بخونم...۲۰ فروردین جدی استارت زدم

مانشت ۱۱: برنامه تون ثابت بود یا هر از گاهی تا نزدیکای کنکور اصلاحش کردین ؟ ااگه اصلاح کردین اصلاحات جزئی بود یا کلی؟
یه برنامه ثابت ریختم که با توجه به تایم کمم ۱۴ روزه همه درسا را تموم کنم ، چون دید خوبی داشتم(جلوتر داستان سال گذشتم را میگم)
و بقیه زمان باقی مونده را فقط تست بزنم، که خدا را شکر اینطور هم شد

اضافه کنم اکیدا توصیه میکنم تا شما میتونید به صورت زمانبندی دوره های مختلف کنکور را از خودتون ازمون بگیرین و کامپیوتریا حتما چند سال اخر IT را هم نگاه بندازن

مانشت ۱۲ : بعضی درسها تو آزمون ارشد تاثیر و نمره بیشتری دارن و توجه بیشتری بهشون میشه . شما هم همینکار را کردین؟منظورم توجه به بودجه بندی درسها برای آزمون ارشد هست.

دقیقا چون زمان من کم بود نرسیدم ریاضی (امار و گسسته ) را مرور کنم، با اینکه ریاضیم خیلی خوب بود ولی از ترس سال گذشتم حتی نگاه هم به زبان و ریاضی اسون امسال ننداختم

مانشت ۱۳ : آیا هنگام برنام ریزی تو ذهنتون بود که مثلا" تو یه درس خاص ضعیفید و تو یه درس قوی و به درسهای مختلف بر این اساس وزن بیشتر یا کمتر بدین؟میشه در مورد درسهای مختلف بگید؟
اره...مثلا تستای ساختمان به شدت برام سخت بود ولی تو ۴ تا درس دیگه مشترک عالی بودم به همین خاطر برا ساختمان کمتر وقت گذاشتم

مانشت ۱۴ : خب شما زمان مشخصی داشتید و پایان زمان مطالعه روز قبل از کنکور هست . پس طبیعی است که منابع مطالعاتی هم نمیتونن اضافه بشن. آیا شما هنگام برنامه ریزی میدونستید برای هر درس کدام منابع یا جزوات را باید(یا میخواهید ) بخونید یا نه؟ یعنی مظورم اینه که برنامه ریزی زمانی کردید یا برنامه ریزی براساس منابع . مثالی بزنم . مثلا" شما روی سیستم عامل هفته ای پانزده ساعت وقت گذاشته بودید و با یک منبع مثلا" کتاب پارسه شروع کردین و بخودتون گفته بودید اگر فرصت شد مثلا" کتاب پوران را هم میخونم اگر نرسیدم هم هیچ. یا اینکه برنامه ریزیتون بر اساس خوندن منابع بود یعنی مثلا" گفته بودین من باید سه تا کتاب مشخص را برای سیستم عامل حتما" بخونم و بر این اساس برنامه ریزی کردین؟
تجربه شخصی من و مصاحبه های که از افراد موفق مانشت خوندم این باور را به من داد که دیگه اشتباه نکنم و تا یه منبع عالی را شخم نزدم سراغ کتاب دیگری نرم....به شدت هم توصیه میکنم با یه منبع عالی جلو برین و نواقص را منبع را در صورت نیاز با مرجع و فصلی رفع و رجوع کنین

مانشت ۱۵ : میشه منابع مطالعاتی که واسه هر درس خوندید را بگید.ایا از ویس و فیلم هم استفاده کردین.

منابعی که میگم بعضیاشون را استفاده نکردم چون تایم ندااشتم ولی بی شک بهترینن

منطقی +معماری+ساختمان----پوران
نظریه----شاپوری ولی حجیم....راهیان هم خوبه
سیستم----بی شک پارسه دکتر حقیقت
Vlsi و انتقال----مدرسان
مدار----نخوندم ولی راهیان خوبه.....ویدیو دکتر راشد از مکتب خونه هم چند قسمت دیدم خوب بودند
اگر معماری بحثی متوجه نشدین ویدیو های دکتر گودرزی از مکتب خونه ببینین واقعا خوبه
زبان : ۵۰۴
گسسته : فقط پوران – جزوه خلاصه پارسه
آمار : جزوه خلاصه پارسه---راحت میشه باش ۲ تا سوال زد



مانشت ۱۶ : بنظرتون تو رشته و گرایش شما کدام درسها را باید از روی کتب مرجع خوند.
انتقال و vlsi و گسسته و یه جاهایی از معماری

مانشت ۱۷ : ایا شما در طول تحصیل کارشناسی از کتب مرجع هم استفاده میکردین یا بقول بعضی دوستان جزوه محور بودین؟
مرجع و جزوه ترکیبی بود


مانشت ۱۸ : زبان یه درس تقریبا" جداست. آیا شما زبان را واسه کنکور خوندین یا پایه قبلی داشتید یا اصلا" سر کنکور هر چی شد جواب دادین یا کلا" جواب ندادین؟ سطح زبان شما ضعیفه ، متوسطه یا خوبه یا عالی؟

زبان تخصصی بخصوص ریدینگ خوب بود ولی امسال اصلا زبان را نخوندم و ترجیح دادم بیتر روی مشترک فوکوس کنم(۱۶ مشترک جواب دادم و ۲ تا هم جواب داده بودم که درست بود ولی شک کردم و پاک کردم :هی)

مانشت ۱۹ : در مورد ریاضی چی؟ بنظرتون میشه بالا زد؟ایا همه درسهای ریاضی را باید داوطلبین بخونند یا میشه یکی یا دوتاش را حذف کرد؟
از دبیرستان المپیادی ریاضی بودم و همه دروس ریاضی دانشگاه را با ریاضی دبیرستان ۱۹ به بالا بودم ولی چون پارسال خاطره خوبی نداشتم ترجیح دادم ریاضی نزنم.پارسال به اشتباه مشترک تو ریاضی پر کردم :دی و این شد که رتبم به فنا رفت

مانشت ۲۰ : اگه میشه در مورد برنامه ریزی کلی تون توضیح بدین و همچنین اگه برای روشن شدن لازمه برنامه ریزی خاص برای یک درس بخصوص که در گرایش شما بیشتر داوطلبین باهاش مشکل دارن بپردازید.

هر انچه در مورد برنامه ریزی دارم را مفید میگم ، چون اینجا کار فکر میکنم خیلی مهمه....

هر ادمی باید متناسب با شخصیتش برنامه ریزی داشته باشه...باید...مثلا من خودم ادم سحر خیزی نیسم متاسفانه...اینه که برنامه ریزی من متفاوت تره...کلا من از دبیرستان عادت داشتم جدول برنامه ریزی درست کنم و در ان تایم هر درس را جلو روزش بنویسم....اکیدا توصیه میکنم که بسیار کار انگیزشی و مهمی هستش...پیشنهاد میکنم اگه بچه ها چیدمان اینکه مثلا چه درسی و کدوم فصلاش را بخونن براشون سخته مطابق به برنامه ای مثل ازمون ازمایشیا جلو برن....برا کسایی هم که میتونن خودشون مدیرت کنن ، یه برنامه نرمال و مداوم داشته باشن....من چون از قبل امادگی داشتم هر درس را ۲ روزه تموم میکردم.....یه نکته که به شدت توصیه میکنم اینه که هر درس را حتما موقع خوندن تو برگه جداگانه ای خلاصه کنن....این در انتها باعث میشه از یه کتاب حجیمی مثل سیستم فقط ۲۰ یا ۳۰ برگ مطلب داشته باشی...من برای هر درسم فصل ها را خلاصه و در اخر مثلا خلاصه درس و نکات vlsi داشتم....این تو قسمت اخر کار که مهمترین قسمت یعنی جمع بندی هستش بسار مهمه...یه کار دیگه ای هم که از مصاحبه هایی که خوندم و مفید بود یاد گرفتم و گفتنش خالی از لطف نیست اینه که تو یه برگه اسم همه دروس را بنویسین و جلو هر درس شماره فصلاش....مثلا ۱ تا ۸ برا سیستم....میخونین و تموم که شد تیک بزنین...به شدت انگیزشی هستش این کار :از بنده گفتن

مانشت ۲۱ : آیا شما تنها مطالعه میکردین یا با دوست یا دوستانی؟ در خانه یا کتابخانه.بنظرتون کدامش بهتره.
تنها و پشت میز تحریر....

مانشت ۲۲ : حالا بر اساس جواب سوالای قبلی ، سرعت مطالعه تون را چگونه اندازه میگرفتید؟ فیدبک شما یا معیار شما که احتمالا" کند نباشید چی بود؟ آیاحجم مطالب خوانده شده نسبت به حجم مطالب باقیمانده با توجه به زمان باقیمانده یا مقایسه با سایرین در کنکورای آزمایشی یا معیارهای دیگه؟ اگه میشه توضیح بدین.
سرعتم امسال خوب بود و اگه هم عقب افتادم مهم این بود سعی کردم باور داشته باشم حالا که میخوام و تلاش میکنم قطعا خدا و همه عالم میخوان که به هدفم برسم(جلوتر یه دلیل دیگه ای از این حرفم را میارم)

مانشت ۲۳ : اگه از برنامه تون عقب می افتادید چگونه جبران میکردین؟آ با با تعداد ساعات بیشتر یا حذف بعضی منابع در یک درس (کم کردن منابع در یک درس)و یا در نهایت یه درس خاص را کنار گذاشتید بنفع بقیه؟

چون فرصت نداشتم ریاضی و زبان که نخوندم....مدار را هم نرسیدم و فقط سوالات مهمش مثل LTI را خوندم....پس حذفی بود

مانشت ۲۴ : اگه در رشته ای که امتحان دادین گرایشهای مختلفی هست ،در برنامه ریزی تون از ابتدا روی گرایش خاصی تمرکزکردین یا در ادامه و کم کم به یک گرایش متمرکز شدین.مثلا" تخصصی ها را در ماههای آخر خوندین؟ یعنی مثلا" از نیمه برنامه مطالعاتی تمرکز کردین روی گرایش معماری یا نرم افزار؟

از اول معماری میخواستم ولی دوست داشتم چون لینوکس و سیسکو کار میکنم تو شاخه شبکه و یا امنیت شبکه برم....ولی خدا را شکر

مانشت ۲۵ : آیا سرعت شما در حین مدت برنامه ریزی کند و یا تند هم شد؟ چه زمانهایی کند شدید و چه چیزایی انگیزه مجدد برای سرعت گرفتن بهتون میداد.پیش اومد که خسته بشید یا احساس یاس و نومیدی داشته باشید.
سرعتم که آره کم و زیاد میشد و با اینکه شرایط سختی داشتم مثلا سر کار میرفتم اونم به صورت شیفتی و استرس سربازی داشتم ، امیدم به این بود اگه خدا یه چیز را تو دلم انداخته قطعا توانشم به من داده و وقتی همه میتونن من ۱۰۰ درصد میتونم

مانشت ۲۶ : از کلاس کنکور هم استفاده کردین؟ کدام درسها؟ بنظرتون رفتن به کلاس کنکور لازم بود یابعدا" باین نتیجه نرسیدین که اگه خودتون وقت رفتن و برگشتن و نشستن سر کلاس را صرف مطالعه میکردین بهتر بود؟
به هیچ عنوان

مانشت ۲۷ : آیا کنکور آزمایشی هم شرکت کردین؟ کدام موسسه؟همه را شرکت کردین یا بعضی هاش را؟ بنظرتون چقدر در تصحیح مسیر مطالعاتی یا پایبند کردنتون به روندزمانی مطالعه تاثیر داشت؟چقدر در موفقیت تون موثر بود؟
سال گذشته پارسه شرکت میکردم و با برنامه اون درس میخوندم ولی امسال نه....اگه برای برنامه ریزی مشکل دارین حتما برین ، اونم برا اینکه رو برنامه درس بخونین نه اینکه رتبه چی میشه.....به نظرم اصلا رتبه هاش مهم نیست چون که اگه خوب بشه نباید غرور کاذب بیاره و اگه بد بشه نباید ناامیدی به همراه داشته باشه.

مانشت ۲۸ : تو برنامه شما جمع بندی هم بود و اگه بوداز کی وارد این دوران شدید ؟ منظورم اینه که از زمان مشخصی یا بعد از خوندن منابع معینی. یعنی مثلا" تو برنامه تون گفته بودین از اول بهمن هر چی خوندم دیگه کافیه و بعد از این تاریخ میرم سراغ جمع بندی. یا اینکه مثلا" طبق برنامه شما وقتی کتاب سیستم عامل استالینگز و پارسه را خوندید و مسلط شدین رفتید سراغ جمعبندی.یعنی جمعبندی برای همه درسها یک موقع شروع شد یا خیر. میشه توضیح بدین.

چون درسا را دم کنکور خوندم جمع بندی نمیخواست....ولی همونطور که گفتم برا هر درسم خلاصه اون درس را داشتم و دیگه نیازز نبود برا اینکه مطالب فرار رجوع به کتاب داشته باشم....به شدت خلاصه برداری توصیه میشه

مانشت ۲۹ : برگردیم به روز قبل از کنکور. بنظر شما به چقدر آمادگی مورد انتظار رسیده بودید. مثلا" یه ورزشکار قبل از یه مسابقه مهم خودش میگه من هشتاد درصد آمادگی را در خودم حس میکنم. شما چند درصد این آمادگی را حس میکردید؟ معیارتون چی بود برای این درصدآمادگی:کنکورای آزمایشی ، سوالات کنکور سال قبل یا تسلط به منابع؟
روز قبل کنکور اماده اماده بودم....فقط چند دوره کنکور را که داده بودم مرور کردم.....یادم رفت بگم من یه تخته وایت برد دارم که چون پارسال تجربه عدم تمرکز داشتم سعی کردم تمام استراتژی ها را رو اون بچینم....مثلا اگه گربه اومد سر جلسه چه کنم....حواسم سر جواب دادن پرت شد...استراتزی تایم ها....سر و صدا کردن مراقب....خدا زا شکر جواب داد شدیدا....بگم مطالب بالا سال گذشته واقعا اذیتم کرد ولی امسال شکر خدا ارامشی داشتم وصف نشدنی

مانشت ۳۰ : آیا روز قبل کنکور این حس را داشتید که در یه درس مثلا" میتونید صد درصد جواب بدین و در یه درس باید به سی درصد قانع باشید یا اصلا" همچین فکرایی نکردین؟
بله....میگفتم اگه دفترچه دوم تخیلی نباشه تخصصی ۶۰ ۷۰ میزنم که باز شکر چون ۲ تا سوال اعتراض زدنم و سنجش اصلاح کرد

مانشت ۳۱ : سر جلسه کنکور چی؟ شد نومید بشید و یه لحظه حس کنید نمیشه و به هم بریزید ؟

این قسمت جالبه...روز کنکور ساعت ۶ از خونه زدم بیرون تا با اژانس برم....تا ۶:۳۰ ماشین نبود....۶:۳۰خلاصه یه ماشین اومد و راه افتادیم....کنکور تو یه دانشگاه سمت ازادگان بود(شهرک شهید باقری) ولی ساعت ۷:۲۰ متوجه شدم راننده با سمت رودهن اشتباه گرفته و به من میگه نمیریسم....خلاصه داشتم میمردم و ته دلم به اینکه اگه سنگ از اسمون بیاد خدا بخواد میشه....خلاصه ساعت ۷:۵۶رسیدم...یه اب به سر کلم زدم و با شکر خدا و با همون ارامش وصف نشدنی نشستم پا جلسه  اینم اون دلیل که میگم خدا بخواد میشه

مانشت ۳۲ : آیا ترتیب و زمانبندی جوابگویی به درسها را قبل کنکور تمرین کرده بودید؟ مثلا" درس خاصی را اول جواب بدین و بعد درس دیگری را . منظورم ترتیبی غیر از ترتیب موجود در دفترچه است.اگه اینطوری بوده میشه توضیح بدین.

من اول مشترک میزدم بعد زبان بعد ریاضی .....پارسال مشترک را از سیستم شروع میکردم و بعد ریاضی که موجب شد جابجا پر کنم

مانشت ۳۳ : وقتی یه سوال را در کنکور میخوندین انتظار داشتید قبلا" مشابهش را دیده باشید یا نه به جنگ سوال میرفتید؟
من بالا ۱۰ دوره کنکور زدم امسال و توقع تکراری بودن داشتم....حتی دیده بودم ۲ سوال عینا از سیستم یا vlsi یا با عوض کردن صورت سوال داده شده بود

مانشت ۳۴ : وقت هم کم آوردین یا هر چی بلد بودین را نوشتید و اگه وقت زیاد هم میشد برای شما چندان موثر نبود؟
خب برا زبان اره.....سر یه سوال vlsi هم اره

مانشت ۳۵ : آیا جوابهاتون رااز جلسه بیرون آوردین که بعد کنکور مقایسه کنید؟ اگه اینکار را کردین چقدر درصدهاتون که با کلید اولیه سازمان سنجش محاسبه کردین باآنچه در کارنامه تون اومد تفاوت و یا مشابهت داشت؟آیا تخمین شما از رتبه تون با آنچه بعد از اعلام نتایج دیدین نزدیک بود.
اره جوابا را یادم بود....فکر میکردم مشترک نزدیک ۵۰ میشه و تخصصی ۲۰ که اعتراضام جواب داد
البته من ۳ تا سوال که شک داشتم را پاک کردم که درست بود(البته یه سوالش قطعا غلط بود رو سیستم که سنجش اصلاح نکرد )

مانشت ۳۶ : بنظرتون هر کدام از موارد زیر چند درصد در موفقیت شما نقش داشت؟
پایه تحصیلی ، دانشگاه کارشناسی، برنامه ریز برای کنکور، کلاس کنکور، کنکور آزمایشی،شرایط سر کنکور، شرایط مطالعه و زندگی (مثل شرایط خانه و...)،سایر عوامل
پایه تحصیلی ۲۰درصد
دانشگاه کارشناسی ۵درصد
کلاس کنکور ۰ درصد
کنکور آزمایشی ۲۰درصد
شرایط سر جلسه ۱۰۰درصد (این به نظرم خیلی مهمه، کلا روز کنکور باید روزت باشه)
شرایط مطالعه و زندگی مخصوصا خانواده ۹۹

مانشت ۳۷ : حالا که تا اینجا اومدین ، میخواین چیکاره بشید؟ هدفهاتون برای آینده را اگه دوست دارید بگید.

یاد گرفتم برنامه بریزم ولی اینده را نمیشه پیشبینی کنم...من شاغلم و قطعا علاقم سیسکو جان هستش...ان شالله در زمینه شغلی در اینده کلی چیز تو مانشت و جاهای دیگه ازم میبینین...دعا کنین

مانشت ۳۸ : چقدر توکل بخدا و عبادت در طی این مسیر و رسیدن بهدف بهتون کمک کرده است.
فراوان بسیار
ا فک میکنم تو لحظه لحظه حواسش به من بود....از این همه طوفان گذشتن فقط پشتیبانی به نام GOD میخواد...شکرش

مانشت ۳۹ : کسی یا کسانی هستند که در موفقیت شما نقش شاخصی داشته باشه و یا شما موفقیت تون را مرهون او بدونید.
خانواده و به خصوص مادر عزیزم که نگاه سبزش زندگیمه و پدر عزیزم که زندگیم ا ازش دارم و همسر جانم که شوق رسیدن به اون منو شیدایی کرد

مانشت ۴۰ : ایا درسی هست که بنظرتون باید با روش دیگری میخوندید یا بیشتر میخوندید یا از منابع دیگری میخوندید ویا حذف نمیکردین و در اینصورت میشد نتیجه بهتری گرفت.
مدار نیاز به تمرین زیاد داره
مانشت ۴۱ : چگونه و بر چه اساسی انتخاب رشته میکنید ؟ کدام دانشگاه را برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد ترجیح میدید؟ (اگر مایلید دلیل آن را هم بنویسید)
احتمال میدید در کدام دانشگاه قبول شوید؟
شریف که نمیارم...تهران و امیر کبیر را هم دوست دارم

مانشت ۴۲ : توصیه خاصی برای داوطلبین زیادی که این مصاحبه را میخونن دارید.
۱- حرف دیگران مهم نباشه براتون
۲-استراتژی داشته باشین
۳-باور به موفقیت داشته باشین
۴۰=در هر مرحله توکل کنین و عاشقانه تلاش کنین

مانشت ۴۳ : بنظرتون سوالی هست که باید میپرسیدم و نپرسیدم.؟ جواب شما به این سوال چی هست؟
نه خیلی خوب بود و جامع

مانشت ۴۴ : و آخرین سوال نظرتون در مورد مانشت ، انتظاراتتون از مانشت ؟
مانشت بهتر از اون چیزی هست که فکر میکنیم....امیدوارم ان شالله این مصاحبه حتی برا یک نفر هم شده مفید واقع بشه و اینم تکلیفی بود به گردنم....چون مصاحبه بقیه بچه ها واقعا برام تاثیر گذار بود....با حق

مصاحبه من---۸۱ معماری کامپیوتر - Sector - 31 تیر ۱۳۹۵ ۱۰:۵۰ ق.ظ

سلام

کسب رتبه ی خوبتون رو بهتون تبریک میگم واقعا دست مریزاد



بیشتر از همه از جواب آخرتون لذت بردم،

(۳۰ تیر ۱۳۹۵ ۰۷:۴۳ ب.ظ)cisco_man نوشته شده توسط:  مانشت ۴۴ : و آخرین سوال نظرتون در مورد مانشت ، انتظاراتتون از مانشت ؟
مانشت بهتر از اون چیزی هست که فکر میکنیم....امیدوارم ان شالله این مصاحبه حتی برا یک نفر هم شده مفید واقع بشه و اینم تکلیفی بود به گردنم....چون مصاحبه بقیه بچه ها واقعا برام تاثیر گذار بود....با حق


از صمیم قلب از این بزرگواری که در حق بچه ها انجام دادین و تجربیات خودتون رو در اختیارمون گذاشتید، تشکر میکنم.


ان شاءالله به امید موفقیت های روز افزون

RE: مصاحبه من---۸۱ معماری کامپیوتر - cisco_man - 04 مرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۳۲ ق.ظ

(۳۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۰:۵۰ ق.ظ)Sector نوشته شده توسط:  سلام

کسب رتبه ی خوبتون رو بهتون تبریک میگم واقعا دست مریزاد



بیشتر از همه از جواب آخرتون لذت بردم،

(۳۰ تیر ۱۳۹۵ ۰۷:۴۳ ب.ظ)cisco_man نوشته شده توسط:  مانشت ۴۴ : و آخرین سوال نظرتون در مورد مانشت ، انتظاراتتون از مانشت ؟
مانشت بهتر از اون چیزی هست که فکر میکنیم....امیدوارم ان شالله این مصاحبه حتی برا یک نفر هم شده مفید واقع بشه و اینم تکلیفی بود به گردنم....چون مصاحبه بقیه بچه ها واقعا برام تاثیر گذار بود....با حق


از صمیم قلب از این بزرگواری که در حق بچه ها انجام دادین و تجربیات خودتون رو در اختیارمون گذاشتید، تشکر میکنم.


ان شاءالله به امید موفقیت های روز افزون





سپاس از لطفتون....در مورد مانشت که واقعیت بود و در مورد مصااحبه و تجربیات هم وظیفه بود...(دیگران کاشتند و ما خوردیم...)