تالار گفتمان مانشت
database یا طراحی سایت - نسخه‌ی قابل چاپ

database یا طراحی سایت - heelii - 19 تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۳۵ ق.ظ

سلام دوستان
من میخوام شروع به یادگیری یه تخصص کنم و ادامه بدم. ولی بین sql و اوراکل یا طراحی سایت نمیدونم کدوم انتخاب کنم؟ به هر دوتای این مباحث علاقه دارم و میخوام آینده شغلی خوبی هم در ایران و هم خارج از کشور داشته باشه. شما به نظرتون کدوم یک از اینا آینده بهتری داره و بهتره برم دنبالش؟
برنامه نویسی اندروید یا IOS را نسبت به اینا چطور میدونید.
ممنون که راهنماییم میکنید.

RE: database یا طراحی سایت - stabesh - 19 تیر ۱۳۹۵ ۰۲:۰۶ ب.ظ

سلام
اول که علاقه
شما ساکن شهرستان کوچیکین یا شهرتون بزرگه؟
اگر کوچیکه و به کارای گرافیکی هم علاقمندین طراحی سایت خیلی خوبه کارم براش هست
اما اگه جایی هستین که به ادمین دیتابیس و طراحش نیازه خوب اوراکل خیلی قوی تره ولی مایکروسافت اس کیو ال سرور بیشتر کاربرد داره
برنامه نویسی هم خوبه ولی خیلی سخت تره البته اونا هم باید به کارای گرافیکی علاقه داشته باشین تا کاراتون شکیل بشه


Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

database یا طراحی سایت - heelii - 19 تیر ۱۳۹۵ ۰۴:۰۲ ب.ظ

(۱۹ تیر ۱۳۹۵ ۰۲:۰۶ ب.ظ)stabesh نوشته شده توسط:  سلام
اول که علاقه
شما ساکن شهرستان کوچیکین یا شهرتون بزرگه؟
اگر کوچیکه و به کارای گرافیکی هم علاقمندین طراحی سایت خیلی خوبه کارم براش هست
اما اگه جایی هستین که به ادمین دیتابیس و طراحش نیازه خوب اوراکل خیلی قوی تره ولی مایکروسافت اس کیو ال سرور بیشتر کاربرد داره
برنامه نویسی هم خوبه ولی خیلی سخت تره البته اونا هم باید به کارای گرافیکی علاقه داشته باشین تا کاراتون شکیل بشه


Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

خیلی ممنونم از راهنماییتون من تهران هستم و همینطور که گفتم به هر دو موضوع علاقه مندم.به کارای گرافیکی علاقه دارم اما چیزی که تو تصمیم گیری مرددم میکنه اینه که احساس میکنم برنامه نویسی و طراحی وب ذهنو خیلی بیشتر درگیر میکنه و شاید برنامه نویسی بعنوان یک کار همیشگی برای آینده خسته کننده باشه و از طرفی نیاز به یک مدیر پایگاه داده نسبت به طراح سایت خیلی کمتر به نظرم میرسه و بهمین دلایل انتخاب یکی از این فیلدها برام سخت شده. شما از میزان درآمدشون اطلاع دارید؟

database یا طراحی سایت - sam500 - 15 شهریور ۱۳۹۵ ۱۱:۱۲ ب.ظ

برای آشنایی بیشتر با این حرفه توجه شما رو به مطلب زیر جلب می کنم

چگونه به عنوان طراح سایت رشد کنیم؟

رشته طراحی سایت هر روز در حال توسعه و تغییر می باشد. در این صنعت یکی از دلایلی که می تواند موجب از میان برداشته شدن شما شود، احتمالاً عدم به روز بودن دانش و اطلاعات شماست. حتی اگر اطلاعات ما به عنوان یک طراح وب سایت به روز هم باشد، در دوره های گوناگون ممکن است تصور کنیم که رشد ما متوقف شده است.
اگر شما در یک شرکت کار می کنید، به دنبال دریافت ترفیع هستید و یا به فکر آن هستید که وارد یک شرکت بزرگ تر و بهتر شوید. اما به عنوان یک طراح آزاد، ما باید خود میزان رشدمان را بسنجیم. در این حرفه اغلب پیش می اید که احساس کنیم کار و بار کساد شده است. ولی شما همیشه می توانید کاری انجام دهید که باعث رشد شما در صنعت طراحی وب سایت شود و این مقاله دقیقاً مربوط به همین موضوع می باشد.
چه وقت می دانید که لازم است رشد کنید؟ برای بسیاری ممکن است این احساس زمانی به وجود آید که نیاز دارند در رابطه با مهارت خود احساس آرامش بیشتری داشته باشند و در حقیقت به خود باور پیدا کنند. برای هرکس این اتفاق ممکن است در بازه زمانی خاصی به وجود آید، اما اغلب در یکی از ۳ مورد زیر اتفاق می افتد: شما نیاز به ثبات مالی بیشتر دارید. نیاز به رشد دارید تا ارزش خود را بالا ببرید. و یا در حال یادگیری حرفه طراحی سایت هستید.
برای رشد باید بر این موارد تمرکز داشته باشید: مسائلی را که از انجام آن لذت می برید برای خود تعریف نمایید. این موضوع باعث می شود شما به هنگام انجام امور خود حس بهتری داشته باشید. آنچه از انجامش لذت می برید لزوماً برای شما پول ساز نیست، لزوماً در انجام آن خبره نیستید. بلکه به آن چیزی گفته می شود که انجام آن شما را هیجان زده می کند.
سعی کنید تکنیک های جدید در زمینه طراحی وب بیاموزید. با توجه به اینکه این صنعت بسیار گسترده می باشد، شما قادر هستید روزانه چیز جدیدی بیاموزید. اگر شما در طول روز خود در کنار کارتان بر روی یادگیری مسائل جدید تمرکز کنید هم اعتماد بنفستان در زمینه کاری افزایش می یابد و هم دانش بیشتری کسب می کنید.
دفترچه ای داشته باشید که در آن نکات جالب توجه و الهام بخش های مختلف را یادداشت می کنید. پس از مدتی شما یک گنجینه با ارزش در این زمینه خواهید داشت که می تواند در انجام پروژه های شما بسیار کمکتان کند.
ابزار و منابع خود را از نو سازمان دهی کنید. در صورتی که به مرتب سازی مجدد متریال خود در عرصه طراحی وب سایت نمایید، متوجه خواهید شد در چه زمینه ای نیاز به فعالیت بیشتر و کسب دانش روز دارید و در کدام موارد قوی تر هستید. همچنین ممکن است مواردی را مشاهده کنید که آن را از خاطر برده اید و هنوز می توانند موثر واقع شوند.
در روند طراحی وب سایت شما باید به رشد خود اهمیت دهید تا بتوانید به فعالیت خود ادامه دهید. به همین منظور دائماً باید به دنبال روش هایی باشید که رشد شما را تضمین کند.