تالار گفتمان مانشت
کمک در مورد آزاد یا سراسری - نسخه‌ی قابل چاپ

کمک در مورد آزاد یا سراسری - cprogrammer - 02 مهر ۱۳۹۰ ۰۷:۴۹ ب.ظ

سلام من این ترم اگه خدا بخواد درسم تموم میشه‌، معدلم تقریبا ۱۸/۲۰،راهنمایی می خواستم اینکه من بدون کنکور شنیدم بالای ۱۷ میشه آزاد رفت ،اگه من بخوام این کارو بکنم باید تمرکزم روی این ترم باشه که معدلم پایین‌تر نیاد ،ولی اگه نخوام آزاد برم باید تمرکزم روی سراسری باشه که ممکنه معدل این ترمم پایین بیاد و برای کنکور سراسری بخونم .اگه میشه کمک کنید واقعا بلا تکلیفم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sad

کمک در مورد آزاد یا سراسری - Bache Mosbat - 02 مهر ۱۳۹۰ ۰۸:۵۲ ب.ظ

من فکر کنم شما که انقدر درست خوبه خیلی راحت کنکور ارشد آزاد قبول می شی . استعدادم داری که سراسری قبول شی . بعدشم شما مگه چند واحد این ترم داری . اگه متوسط درس بخونی معدلت از ۱۷ پایین نمی آد .

کمک در مورد آزاد یا سراسری - cprogrammer - 02 مهر ۱۳۹۰ ۰۹:۳۷ ب.ظ

ممنون از لطفتون ،من این ترم ۲۱ واحد دارم ،ولی خوب پروژه یه مقدار وقتمو میگیره دیگه‌، تو شک هستم که وقتمو رو کدوم بذارم ،آیا این ترم به درس دانشگاهم برسم و معدلی و یا کنکور آزاد خودمو برسونم و یا هم درس دانشگاه و هم کنکور سراسری رو بخونم ؟ و این که آزاد خوبه آدم ارشد بگیره ؟

کمک در مورد آزاد یا سراسری - pos - 02 مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۴۰ ب.ظ

این ترم را مرخصی بگیرین و بخونین برای ارشد. ترم بعدی هم ادامه درستان را بخوانید. اون موقع به جفتش میرسین.

کمک در مورد آزاد یا سراسری - cprogrammer - 02 مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۵۰ ب.ظ

فکرکنم نظرتون اینکه سراسری یه چیزه دیگه هست و فکر آزادو باید از سرم بیرون کنم نه؟

کمک در مورد آزاد یا سراسری - pos - 02 مهر ۱۳۹۰ ۱۰:۵۸ ب.ظ

نه.Big Grin
شما اگر این ترم درستون را بخونین به نظر من نمی تونید آن طور که باید به کنکور برسین. نتیجه هم این هست که اگر بخواین آزاد بخونین از بهمن ماه که درستون تمام میشه تا مهر آینده بیکار هستین.(آزاد هم از مهر شروع میشه دیگه؟)

ولی می تونین این ترم مرخصی تحصیلی بگیرین و بخونین برای ارشد سراسری. بعد توی ترم دوم امسال (یعنی بهمن) آخرین ترم تان را سپری می کنین و تا تیر ماه هم درستون تمام میشه. حالا اگر انشالله سراسری قبول شدین که از مهر میرین سر کلاس های ارشد. و اگر هم قبول نشدین میرین دنبال کار آزاد.

البته اگر می خواین هوش شرکت کنین برین دنبال آزاد Big Grin . یک شعاری هست میگه رقیب کمتر رقبولی راحتتر. Big Grin

کمک در مورد آزاد یا سراسری - Bache Mosbat - 02 مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۰۲ ب.ظ

اگه می خواین واس کنکور بخونین حتما باید مرخصی بگیرین Smile .

کمک در مورد آزاد یا سراسری - cprogrammer - 02 مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۱۲ ب.ظ

فکر منطقی هست ،من نرم افزار می خوام برم: دی

RE: کمک در مورد آزاد یا سراسری - f.a - 08 اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۵:۲۱ ب.ظ

سلام
می دونم از ارسال این پیام ها خیلی وقته که گذشته ...اما خواستم کمکی کرده باشم واسه دوستانی که کارشناسی آزاد می خونند.. اول اینکه نباید مرخصی بگیری چون دیگه این شانسو (حالا نمی دونم بهش چی بگم) از دست دادی ....چون حتما باید تو ۸ ترم تموم کرده باشی و هیچ واحد معادلی نداشته باشی ولی بقیه حرف ها که واحد افتاده نداشته باشی همش الکی (فقط نباید روی هم افتاده محسوب بشن)...دفترچه آزاد رو هم بخونی یه اطلاعاتی بهت میده ....حالا نظر شخصی من :پروژت اگه پروژه سنگینیه اصلا واسه ترم آخر نذار که وقت تابستونتم بگیره ....یه طوری تنظیم کن که واسه ترم آخر درس هایی که پروژه سخت هم دارند بر نداری کلا منظورم اینه که تابستونت که قرار فارغ التحصیل بشی کاری نداشته باشی ....فرض کن از تابستون خوندی واسه سراسری بعد بهمنم می ری امتحان می دی و فکر کنم همون موقع هام آزاد ثبت نام می کنی ... حتما با کنکور آزادم شرکت کن ...حالا از اون شانست: اسمت تو اوایل اسفند در میاد حالا بسته به اینکه چه دانشگاهی قبول شدی ممکنه این ترم که ترم اسفند باشه بهت مرخصی بدون سنوات و بدون شهریه بدن ...اگه مرخصی دادن که کلی خوش به حالته واسه ارشد خوندی الانم دیگه واسه آزادم می خونی و تا شهریورم جوابا میادو می تونی از بین همشون انتخاب کنی Big Grin.... اگرم بهت مرخصی ندادن یا این ترم و می ری بعد انصراف می دی یام میری مرخصی می گیری که فکر کنم البته مطمئن نیستم نصف شهریه ثابت رو ازت می گیرن و آزاد می خونی
دانشگاه آزاد حساب کتاب دقیق نداره که کجا قراره قبول شی!!