تالار گفتمان مانشت
تغییرات تیم مدیریت انجمن - نسخه‌ی قابل چاپ

تغییرات تیم مدیریت انجمن - Bache Mosbat - 18 مهر ۱۳۹۳ ۰۸:۴۲ ب.ظ

آقای arcsin در بخش دکترا،سیستم عامل و پایگاه داده، و خانم aurora در بخش ارشد و مباحث جانبی از امروز همکاریشونو شروع کردن. خانم سمیرا و گودویشز و آقای احمدی هم به درخواست خودشون از تیم مدیریت انجمن جدا شدند.

تغییرات تیم مدیریت انجمن - Bache Mosbat - 20 مهر ۱۳۹۳ ۰۱:۱۶ ق.ظ

خانم Ava.arshad94 که از کاربران خوب و فعال مانشت هستن در بخش معماری و منطقی ازین به بعد با تیم مدیریت همکاری می کنن.
لازمه ی نظم و غنای تاپیک های درسی همکاری مستمر اعضا و روحیه ی کمک به همدیگه است.

تغییرات تیم مدیریت انجمن - Bache Mosbat - 01 آبان ۱۳۹۳ ۰۶:۲۹ ب.ظ

جناب آقای جهانی که از مدیران خوب و باسواد مانشت بودن به دلیل مشغله از جمع مدیران کنار رفتن. براشون آرزوی موفقیت میکنیم و در مانشت همیشه برای بازگشتشون بازه.

تغییرات تیم مدیریت انجمن - Bache Mosbat - 04 آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۵۷ ق.ظ

جناب آقای jfarzammehr که از کاربرای با سابقه و با سواد مانشت هستن در درس های اختصاصی معماری و مدار و منطقی با ما همکاری میکنن. خیلی ازشون تشکر میکنم.

تغییرات تیم مدیریت انجمن - Bache Mosbat - 07 آبان ۱۳۹۳ ۰۴:۲۸ ب.ظ

خانم neda_Network که از کاربرای خوب و با سابقه ی مانشت هستن به جمع ما پیوستن و مدیر دروس مدیریت و شبکه و مهندسی نرم افزار آی تی هستند. خیلی ازشون تشکر میکنم و پیشاپیش خسته نباشید میگم بهشون.

تغییرات تیم مدیریت انجمن - Bache Mosbat - 09 آبان ۱۳۹۳ ۰۷:۱۰ ب.ظ

خانم fatemeh69 که از اعضای فعال درسی و با سواد مانشت هستن ، ازین به بعد در بخش گسسته، نظریه و دروس علوم کامپیوتر با ما همکاری میکنن. براشون آرزوی موفقیت دارم و ازشون تشکر میکنم Smile

RE: تغییرات تیم مدیریت انجمن - فاطمه ارشد ای تی - ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۱۹ ق.ظ

(۱۸ مهر ۱۳۹۳ ۰۸:۴۲ ب.ظ)Bache Mosbat نوشته شده توسط:  آقای arcsin در بخش دکترا،سیستم عامل و پایگاه داده، و خانم aurora در بخش ارشد و مباحث جانبی از امروز همکاریشونو شروع کردن. خانم سمیرا و گودویشز و آقای احمدی هم به درخواست خودشون از تیم مدیریت انجمن جدا شدند.

شما گفتید آقای arcsin در بخش پایگاه داده مشغول هستن اما من در بخش تیم مدیریت انجمن اسم ایشون رو ندیدم که باهاشون بتونم ارتباط برقرار کنم می شه راهنمایی بفرمایید

تغییرات تیم مدیریت انجمن - noyasystem - 27 مرداد ۱۳۹۶ ۰۴:۲۸ ب.ظ

لیست تغییرات جدید رو اگر می شود اعلام فرمایید.