تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: آغاز ثبت‌نام پذيرفته‌شدگان آزمون كارشناسي ارشد 91 دانشگاه آزاد از اول مهر در واحدها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه گفت: ثبت نام پذیرفته‌شدگان این آزمون در واحدهای دانشگاه آزاد از اول تا سوم مهرماه انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی همچنین افزود:‌ در این آزمون 625 هزار و 935 داوطلب شرکت کردند که از این تعداد 80 درصد در جلسه آزمون حاضر بودند و در نهایت 63 هزار و 419 نفر پذیرفته شدند.

اقبالی اظهار داشت: ثبت نام در واحدهای دانشگاه آزاد از اول تا سوم مهرماه انجام می‌شود و اطلاعیه مربوط به مدارک مورد نیاز روز یکشنبه 26 شهریور ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی به آدرس pubr-azmoon.com می‌شود.

اقبالی افزود: از تعداد کل پذیرفته‌شدگان 56 درصد مردان و 44 درصد زنان هستند و در این آزمون 31 درصد ظرفیت پذیرش نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که پذیرفته نشده‌اند می‌رسانیم که ظرفیت‌های جدیدی در واحدها و پردیس‌های دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده که طی روزهای پایانی شهریورماه این رشته‌شهرهای جدید اعلام خواهد شد و داوطلبان می‌توانند انتخاب رشته مجدد داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا
22/6/91
لینک مرجع