تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: مانشت بدون من
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نمی‌دونم جای مطلبم درسته یا نه. اگه نیست مدیران عوض کنن Big Grin

مدتیه درگیری‌های فراوانی با مسایل کاری، درسی و زندگی برام پیش اومده و خیلی دیر به دیر به مانشت سر می‌زنم. بعد از یه افت مقطعی، انگار مجدداْ مانشت داره رونق می‌گیره.
ان شا الله بتونم مجدد در کنارتون باشم و کمک کوچیکی باشم. دور بودن من بیشتر از اینکه ربطی به درگیری‌های زندگی هر کسی داشته باشه به دلخوری‌هایی که داشتم ربط داره. البته بیشتر پشت پرده و ناشی از فعالیت‌های برخی از موسسات. توی این مدت به عینه بهم ثابت شده که تنها هدف این موسسات و برخی از اساتید، کردن خون ملت تو شیشه است. باید به حال این موسسات نسبتاْ معروف تاسف خورد.
ان شا الله بتونیم فعالیت‌های مانشت رو گسترش بدیم و راه‌های جدیدی رو باز کنیم. کم کاری من توی این مدت رو به بزرگی خودتون ببخشید.
(11 شهریور 1391 06:02 ب.ظ)admin نوشته شده توسط: [ -> ]به دلخوری‌هایی که داشتم ربط داره. البته بیشتر پشت پرده و ناشی از فعالیت‌های برخی از موسسات. توی این مدت به عینه بهم ثابت شده که تنها هدف این موسسات و برخی از اساتید، کردن خون ملت تو شیشه است. باید به حال این موسسات نسبتاْ معروف تاسف خورد.
چه فعالیتهایی؟میشه واضح تر بگید ما هم در جریان باشیمSmile یه سری فعالیتها و تبلیغات که مشخص هست توس مانشت انجام میدند
دکتر جان بازم جای شکرش باقیه که این خون توی شیشه کردن ها اونطور که توی تهران هست هنوز به شهرستانها کشیده نشده .
مانشت بدون شما: [تصویر:  123054_1_1379089381.gif]رفتن به مهمونی بدون حضور صاحبخونه[تصویر:  123054_2_1379089381.gif]

[تصویر:  123054_3_1379089381.gif]
(11 شهریور 1391 11:42 ب.ظ)mohanddes نوشته شده توسط: [ -> ]دکتر جان بازم جای شکرش باقیه که این خون توی شیشه کردن ها اونطور که توی تهران هست هنوز به شهرستانها کشیده نشده .

کشیده شده خبر ندارین!
مشهد که افتضاحه!
منم چند وقتی حضورم کمرنگ شده بود !
اما می خوام از حالا کنار دوستان باشم Heart
لینک مرجع