تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: یک پیام مشکوک
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دوستان عزیز، امیدوارم جای درستی این تاپیک رو ایجاد کرده باشم. راستش مسئله من در مورد کامپیوتر و تلفن همراهه. الان یه یه هفته ای هست که من یه پیام عجیبی برام به صورت آلارم تو گوشی نمایان میشه به زبان روسی و تنها چیزی که انگلیسی هست درش اینه که ایمیل شما برنده قرعه کشی شده و دیگه باقیشو خودتون میدونین. چند روز پیش هم این مسئله رو تو ایمیلم داشتم. که البته ایمیل رو باز نکردم و درجا پاکش کردم. جالب اینکه یه همچین ایمیلی اگه تبلیغاتی و اسپم بوده چرا تو اینباکس وارد شده؟؟؟ پس احتمال زیاد یه ویروس خطرناک هست.
میخوام ببینم شما میشناسین این ویروس رو و تا حالا باهاش برخورد کردید؟ چه کنم که رفع بشه؟

پ ن: من اسمشو گذاشتم ویروس چون شبیه ویروسا داره عمل میکنه. شما که تجربه بیشتری دارین بگین این چیه و چطوری از دستش خلاص شم؟
امروز بعد از کلی که برام نوتیفیکیشن میومد، رفتم تو تقویم گوگل و دیدم یه ایونت همینطوری الکی اضافه شده و داره هر روز برای من پیامش هم تو کامپیوتر میاد و هم تو گوشی. اون ایونت یا رویداد رو از هفت روز هفته حذف کردم و مسئله ختم به خیر شد.
برنامه الوده نصب کردید و اگه نسخه اندروید گوشی شما از 7 پایین تر هست که امنیتی اصلا وجود نداره
در ضمن به جهت شناسایی دقیق بد افزار و تحلیل اون لازمه که برنامه رو پاک نکنید تو اینستاگرام پیام بدید تا با جزئیات مشخص بشه کی این کارو انجام داده و ایا قصد خرابکاری داشته و هدفش فقط شما بودید یا عمومیه insta:ittw_ir
لینک مرجع