تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: اعلام جزییات آزمون ارشد 94
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد:‌ آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ از ۱۵ بهمن ماه به مدت سه روز با رقابت بیش از ۸۱۱ هزار داوطلب در کشور برگزار می‌شود.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت گو با ایسنا گفت: آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته و بیستمین المپیاد دانشجویی کشور سال 94 در 143 کد رشته امتحانی که 136 رشته آن به صورت متمرکز و هفت رشته آن به صورت غیر متمرکز بوده با نظارت سازمان سنجش در صبح و عصر روز چهارشنبه 15، پنجشنبه 16 و جمعه 17 بهمن‌ماه 93 برگزار می‌شود و نتایج آن در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه سال 94 به صورت کارنامه اعلام خواهد شد.

وی افزو: این آزمون در شش گروه آموزشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، هنر و دامپزشکی برگزار می‌شود. از 143 کدرشته امتحانی 67 رشته شناور بوده که داوطلبان علاوه بر ثبت نام در رشته‌های مورد نظر خود در این 67 رشته هم می توانند ثبت نام کنند.
توزیع کارت داوطلبان از 12 بهمن

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در مورد زمان توزیع کارت این آزمون اظهار کرد: توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ‌های 12، 13 و 14 بهمن ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
توزیع می‌گردد.

دکتر خدایی از برگزاری این آزمون در 62 شهرستان و 102 حوزه امتحانی خبر داد و گفت: سوالات این آزمون در همه رشته‌ها به صورت چهارگزینه‌ای بوده به جز سه رشته مهندسی محیط زیست، نمایش عروسکی و مجموعه هنرهای موسیقی که به صورت تستی و تشریحی برگزار می‌شود.همچنین هشت رشته برای نابینایان به صورت خط بریل برگزار می‌شود.

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
بچه ها من موقع ثبت نام معدل را یه پنج صدمی زیادتر نوشتم؟؟؟ایا میشه اصلاحش کرد؟؟؟
(05 بهمن 1393 08:10 ق.ظ)mcse2010 نوشته شده توسط: [ -> ]بچه ها من موقع ثبت نام معدل را یه پنج صدمی زیادتر نوشتم؟؟؟ایا میشه اصلاحش کرد؟؟؟

اره میشه
(05 بهمن 1393 07:56 ب.ظ)kefsan نوشته شده توسط: [ -> ]
(05 بهمن 1393 08:10 ق.ظ)mcse2010 نوشته شده توسط: [ -> ]بچه ها من موقع ثبت نام معدل را یه پنج صدمی زیادتر نوشتم؟؟؟ایا میشه اصلاحش کرد؟؟؟

اره میشه
اصلا چرا زمان ندادن واسه اصلاح!!!!!؟
بله دیگه اینم از اعلام رسمی سازمان سنجشConfused
اصلا صدای این توکلی تو گوشمه انگار متنو خودش برام میخونه ، از زمان کنکور تا حالا شده یار ثابت زندگیمون Tongue
خدا بخیر بگذورنه
چندروز دیگه میاد با اون لحن جدیش میگه : نتایج اولیه از ساعت فلان رو یاست سازمان سنجش به نشانی.....
سلام دوستان یک سوال دارم نمی دونستم باید کجا بپرسم اگه جای اشتباه پرسیدم ببخشید .من رشته ام ای تی هست امسال که دو کنکور ثبت نام کردم و ترم اخرم باید واسه معدل دو تا فرم پر می کردم و دانشگاه تایید می کرد یا نه یک فرم کافیه ؟من زمان ثبت نام که شبکه زیرگروهه کامپیوتر شد کامپیوتر رو ثبت نام کردم همون موقع تاییدیه رو گرفتم واسه کامپیوتر بعد که برگشت ای تی کنکور رو ثبت نام کردم ولی دیگه واسه اون تاییدیه معدل نگرفتم باید می گرفتم ؟ اگه اره حالا می تونم بگیرم ؟
نیاز به تائیدیه دوباره نیست.مگه توی تائیدیه اسم رشته امتحانی نوشته شده؟؟
(06 بهمن 1393 02:40 ب.ظ)mcse2010 نوشته شده توسط: [ -> ]نیاز به تائیدیه دوباره نیست.مگه توی تائیدیه اسم رشته امتحانی نوشته شده؟؟
بله نوشته منم مهندسی کامپیوتر نوشتم Huh
فورری فوری : طبق این اطلاعیه سنجش :
دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ 31/6/94 فارغ‌التحصیل خواهند شد، لازم است میانگین واحدهای گذرانده شده تا تاریخ 30/11/93 را در قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون درج نموده و فرم مخصوص معدل (مندرج در این اطلاعیه) را به تأیید موسسه محل تحصیل خود رسانده و آنرا نزد خود نگهدارند تا در صورت قبولی به موسسه محل قبولی ارائه نمایند.

الان که ما معدل ترم 7 مون کامل نیامده باید چیکار کنیم ؟؟
ایا تا 30 ام سایت باز هست تا معدل نهایی رو بزاریم ؟
الان میتونیم با همین معدل ترم 6 سر جلسه شرکت کرد ؟
سال قبل این بند و بساطا بود ؟
لینک مرجع