تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: منبع درس سیستم عامل مهندسی کامپیوتر: مفاهیم سیستم عامل (نگارش نهم) سیلبرشاتس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با تشکر از تمامی اساتید و دانشجویانی که با ابراز لطف خود، ترجمه ی قبلی ما را پسندیدند. بایستی عنوان کنیم که این ترجمه نیز سعی کرده است نواقص موجود در ترجمه ی قبلی را برطرف نماید تا منبعی نسبتاً کامل در اختیار اساتید و دانشجویان عزیز قرار بگیرد. لازم به ذکر است که کتاب جدید، یعنی نگارش نهم نیز دارای 14 فصل می باشد که تمرینات نسبتاً مفصلی هم نسبت به نسخه ی قبلی دارد. به علاوه، از آنجایی که برای انجام برخی تمرینات نیاز به سیستم عامل لینوکس می باشد، نسخه ای از ماشین مجازی لینوکس دیبیان که از سایت کتاب اصلی برداشت شده است به همراه یک کلیپ راهنمای ساده برای نصب و استفاده، در قالب یک لوح فشرده به همراه کتاب عرضه شده است. به این ترتیب، کتاب فعلی، قابلیت استفاده در آزمایشگاه سیستم عامل را نیز دارا می باشد.

استفاده از این نسخه را جهت درک کامل مفاهیم سیستم عامل که سرفصل دوره ی کارشناسی کامپیوتر را در بر گرفته و نیز به عنوان یک منبع نسبتاً کامل جهت آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد توصیه می نماییم. لینک عرضه ی کتاب:

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
دوست عزیز
ترجمه قبلی تان بسیار خوب بود و بنده همیشه ترجمه شما رو به دانشجویان توصیه می کردم و قویاً می توونم بگم ترجمه ای به خوبی شما در بازار موجود نیست. به ویژه اینکه دکتر جلیلی هم کتاب شما رو تائید کرده بودند.
وقتی برای ترجمه ویرایش نهم کتاب اسم دکتر بهمن زمانی رو هم دیدم، خیالم راحت شد که این ترجمه هم به خوبی قبلی خواهد بود. ایشون یکی از بهترین اساتیدی هستند که من می شناسم.
موفق باشید
لینک مرجع