تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: پذیرش بدون آزمون ارشد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام خدمت همه دوستان
من کارشناسی ناپیوسته فناوری اطلاعت از جهاد دانشگاهی دارم. معدلمم 18.5 شده و نفر اول ورودیمون شدم. معدل کاردانیمم 17.8 شده، همون رشته فناوری اطلاعات همون جهاد دانشگاهی. من خیلی دیر خبر شدم برای ثبت نام بدون آزمون. آیا الان دیگه فرصتی نیست؟ آیا اصلا با این معدل و دانشگاهی که من مدرک گرفتم جزو کسانی هستم که بتونم بدون کنکور وارد دانشگاه های خوب تهران بشم؟ Huh
من سابقه تدریس و فعالیت پژوهشی و ... رو هم ندارم. در ضمن همن ترم بهار هم فارغ التحصیل شدم. آیا سال دیگه هم میتونم برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها اقدام کنم؟؟ Huh
ممنون میشم راهنمایی کنید.
سلام
مهلتش تا 20 مرداد تمدید شده و نیاز به تاییدیه دانشگاه هم هست .اینطور که شنیدم بدون کنکور فقط از دانشگاههای هم نوع میسر است یعنی از دولتی به دولتی و از غیرانتفاعی و پیام نور به غیرانتفاعی و پیام نور ممکن هست. برای اینکه اطلاعات بیشتری به دست بیارید ضمن اینکه می تونید از دانشگاهتون بپرسید باید از قسمت استعدادهای درخشان سایت سازمان سنجش برای ثبت نام و گرفتن اطلاعات لازم استفاده کنید.
امسال که از دستم رفت Sad فقط دانشگاه های غیرانتفاعی برای رشته فناوری اطلاعات مونده که از طریق سایت سنجش پذیرش صورت میگره.
آیا سال بعد هم میتونم از این امتیاز استفاده کنم؟
آیا شاگرد برتری تو نتیجه کنکور هم تاثیری داره؟
دوستان اگه میشه بگید آیا من اصلا شانسی واسه قبولی تو دانشگاه های خوب داشتم یا نه؟ خیلی ذهنم درگیره Sad
عاغا یه سوال
فقط نخندینا
میگم اگه کسی ارشدش رو با معدل ١٧/٥ بگذرونه میتونه دکترا بدون آزمون بره سراسری بخونه(روزانه یا شبانه) یا فقط همون غیرانتفاعی میتونه بره؟
(13 مرداد 1393 12:02 ق.ظ)hamid88 نوشته شده توسط: [ -> ]عاغا یه سوال
فقط نخندینا
میگم اگه کسی ارشدش رو با معدل ١٧/٥ بگذرونه میتونه دکترا بدون آزمون بره سراسری بخونه(روزانه یا شبانه) یا فقط همون غیرانتفاعی میتونه بره؟

تا جایی که میدونم پذیرش دکتری بدون کنکور واسه غیر انتفاعی نیست
من که هیچ وقت شانس نیوردم
تا خواستیم بخونیم واسه کاردانی ، کتابا عوض شد
کارشناسی قبول شدم ، بعدش کارشناسی شد بدون کنکور
ارشد ....
حالا خدا کنه دکترا هم بیاد و از این حرفا بشه
لینک مرجع