تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: سوال ایرانسلی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کسی میدونه چه جوری میشه سرویس آموزش زبان قاصدک "ozv tofl" ایرانسل رو لغو کرد؟
به کی بگم دیگه نمیخوام. دیوونه‌ام کرده اینقد اس‌ام اس بده. هر روز چند تا میفرسته.

danialfx

در مورد این ایرانسل نامرد و دزد یه چیز بگم.

2.3 ماه پیش سرویس اهنگ پیشواز ایرانسلم رو به صورت رایگان فعال کردم. بعد چند روز مونده به انتهای ماه یه پیام اومد که اهنگ پیشوازتون داره تموم میشه. ما انتهای ما تمدیدش میکنیم و 500 تومان از حسابتون کم میکنیم. اگه نمیخواین یه پیام بدون متن به 7575 ارسال کنید. هر چی من این پیام کوتاه بدون متن به 7575 فرستادم. این گفت سرویسی که میخواین تو لیستتون نیست.
و بالاخره انتهای ماه فرا رسید و این ایرانسل دزد 500 تومان از حسابم کم کرد و سرویس رو دوباره تمدید کرد.

مثل اینکه برای حذفش باید یه کد دیگه ای رو به 7575 میفرستادیم که من با هزار زحمت اون کد رو پیدا کردم و فرستادم که اهنگ پیشوازم حذف شد تا ماه های بعدی هم نخواد به زور 500 تومان پول بگیره.

500 تومان پولی نیست ولی ادم از این حرصش میگیره که تو روز روشن دزدی میکنن. دست کسی هم جایی بند نیست.
منم این کد روزنامه اطلاعات زدم پاک نمیشه
چند روز موبایل خاموش کردم که بعد پین و pukاشتباه زدم..رفتتتتتتتتتتتت
(29 اسفند 1389 11:49 ق.ظ)danialfx نوشته شده توسط: [ -> ]در مورد این ایرانسل نامرد و دزد یه چیز بگم.

2.3 ماه پیش سرویس اهنگ پیشواز ایرانسلم رو به صورت رایگان فعال کردم. بعد چند روز مونده به انتهای ماه یه پیام اومد که اهنگ پیشوازتون داره تموم میشه. ما انتهای ما تمدیدش میکنیم و 500 تومان از حسابتون کم میکنیم. اگه ....

قبول دارم دزدترین شرکت موجوده
و بدیش اینه که با این پول خوردای مردم ثروت هنگفتی به جیب میزنه و هیچ کس هم نیست که حوصله کنه به خاطر صد تومان یا 500 تو من از حسابش کم شده پیگیر شه و از اونها شکایت کنه

موارد مشابه برا منم زیاد بوده: یکیش اینکه یه طرح جی پی ار اس داشت هر ماه برای خودم و خواهرم فعال میکردم و آخر ماه پیام میداد که تموم شده مهلت استفاده
بعد از دو سه بار استفاده یه بار نه برای من و نه خواهرم اس پایان مهلت نداد حدود 8000 تومن از شارژمون رو مجموعا کم کرد و ما نمیدونستیم که تموم شده
و موارد بسیار دیگر که میدونید...
LAGHV ...
به جای نقطه‌ها خلاصه ای از GHASEDAKرا امتحان کنید .ببخشید اصلا یادم نیست خودم چی زدم!
یه مسابقه پیامکی گذاشته بود که به ازای هر جواب میفرستادی 50 تومان کم میکرد من وسط مسابقه فهمیدم ولی دیگه گفتم بذار تا آخرش برم برای 20 تا سوال 1200 تومان از شارژ من کم کرد!!!
این همه مسابقه رایگان توی تلویزیون هست شرکت نمیکنیم حالا باید 1200 بدیم واسه مسابقه مسخره ایرانسل!!
(02 فروردین 1390 09:03 ب.ظ)afagh1389 نوشته شده توسط: [ -> ]یه مسابقه پیامکی گذاشته بود که به ازای هر جواب میفرستادی 50 تومان کم میکرد من وسط مسابقه فهمیدم ولی دیگه گفتم بذار تا آخرش برم برای 20 تا سوال 1200 تومان از شارژ من کم کرد!!!
این همه مسابقه رایگان توی تلویزیون هست شرکت نمیکنیم حالا باید 1200 بدیم واسه مسابقه مسخره ایرانسل!!
دقیقا یه همچین اتفاقی هم یه بار برای من افتاد من هم موقعی فهمیدم که 1800 کم کرده بود ،البته مسابقش 40 تا سوال داشت Big Grin و دیگه آخراش من متوجه شدم!
فکر کنم باید کد LAGHV ZABAN رو به 8282 بفرستید
خیلی ممنون از همگی، بعد از کلی امتحان کردن این همه جایگشت، پیداش کردم: باید laghv tofl رو به 8282 اس‌ام اس کرد. آخی، راحت شدم از دست قاصدک! (ولی خداییش کلمات سخت و خوبی میفرستاد)
لینک مرجع