تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: شوكه شدم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
نمیدونم این سازمان سنجش اطلاع رسانی یاد نداره آخه سولای فناوری اطلاعات رو از 8 تا به 6 تا تغییر داده بود من که بدجور شکه شدم خدایی حالا به نظر شما این کار خوبه یا بد؟؟؟؟
دارم دیوانه میشم 7 ماه خوندم ولی سر جلسه همه رو یاد کردم
امید به خدا داشته باشی قبول هستی
بچه‌ها اگه کسی اومد نگاه کرد کمکم کنین اینو بفهمم
منم شوکه شدم !! به نظر من که بد بود.........
وقتی به نظر همه بد بوده احتمالا خیلی هم بد نبوده! حالا دیگه مهم نیست فکرشو نکنین!
فک می کردم امسال یکی از رتبه های تک رقمی ام.
تلاشم رو هم کردم ولی آزمون غیر منتظره بود.
الان دقیقا فک کنم واژه نمی دونم منگم بهترین واژه باشهExclamation
من وقتی به مدیریت رسیدم دیدم 6 تا است دنبال 2 تا سوال دیگه می گشتم با گندکاری امسال سنجش فکر کردم شاید یه صفحه‌ام پریده باشه اما متوجه شدم بله همه دروس از 8 تا به 6 تا رسیده
دقیقا منم فکر کردم 2تا از سوالای مدیریت چاپ نشده!!
بابا من وسط ازمون فقط می خواستم بیام تهران طراح سوال رو پیدا کنم اونقدر بزنم تا سوال طرح کردن یادش بره ! به خدا 7 ماه درس خوندم ،شب و صبح و با زبون روزه تا ساعت 3 شب درس خوندن به خدا این 7 ماه یه جهنم شده بود برای من .ولی طوری سوال داده بودن که اونیکه خونده کاملا متضرر بشه. اون چه مدیریت بود یا اون پایگاه داده این همه مبحث رو ول کرده از کجا ‌ها سوال داده بود یا اون سیستم رو یا اون هوش یه طوری داده بودند که عدد گذاری و رسم شکل بود همه اش .خدا لعنت کنه همشون رو. حالا چظوری زدین؟ .چند تا زدین از هر درس ؟کدوم درس‌ها به نظرتون راحت یا ...؟
آره سوالات رو کمتر کردند!

درکل سوالات سیستم عامل و پایگاه داده و معماری و نصف سوالات گسسته سخت طراحی شده بودند. مخصوصا سیتم عامل که تقریبا اگه میخواستی فقط سوال رو روخونی خالی کنی باید چند دقیقه هدر میدادی حالا بماند که 18 19 خط هم کدنویسی داده بود!
بقیه درسها آبکی و فریبنده بودند!!
کار من از شوکه گذشته دارم زار میزنم.کلی وقت کم اوردم.خدایا ...............................
سروش جان یعنی به نظر شما نرم افزار راحت بود؟من که پرسمن رو خونده بودم اون هم 4 ،5 بار فط 3 تا سوال زدم که یکیش هم احتمالا غلط.؟
بچه هایی که مدیریت رو زدن به نظرشون چطور بود ؟ هوووووووووووووش مصنوعی چطور ؟ اون سوال که داده بودند کدوم غلط: همون زنچیره پیش رو پس رو .کدومش رو زدین یکی از دو گزینه: Bc نیازی به حقایق ندارد یا هم به هدف وهم به حقایق نیاز دارد بود جواب که من نیاز به حقایق ندادرد رو زدم شما چطور ؟
(28 بهمن 1389 07:32 ب.ظ)mmpf نوشته شده توسط: [ -> ]سروش جان یعنی به نظر شما نرم افزار راحت بود؟من که پرسمن رو خونده بودم اون هم 4 ،5 بار فط 3 تا سوال زدم که یکیش هم احتمالا غلط.؟
بچه هایی که مدیریت رو زدن به نظرشون چطور بود ؟ هوووووووووووووش مصنوعی چطور ؟ اون سوال که داده بودند کدوم غلط: همون زنچیره پیش رو پس رو .کدومش رو زدین یکی از دو گزینه: Bc نیازی به حقایق ندارد یا هم به هدف وهم به حقایق نیاز دارد بود جواب که من نیاز به حقایق ندادرد رو زدم شما چطور ؟

با سلام ،دوست عزیز درسته که میخواید هر چه سریعتر به پاسخ پرسشهاتون برسید بهتره سوال هوشتون رو اینجا بپرسید
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

تا سوالها یه جا باشن.
سوالات زبانش که در حد دوره کاردانی و کارشناسی سوالات مهندسی کامپیوترم خیلی آسون بود من سیستم عامل و نظریه ومدار و ساختمانو بدون اینکه هیچی خونده باشم جواب می دادم با اطمینان اونم صد در صد مطمئن ،واقعا این سازمان سنجشیا با سرنوشت همه بازی میکنند زحمت یک ساله رو توی یک ساعت بر باد می دهند(کسایی رو می شناسم که برای هر درس 4 تا منبع خونده بودند). فکر کنم نمیدونن هنوز برا کشیدن شکل‌ها‌ی مربوط به سوالات باید از نرم افزار استفاده کنند یا دو روز قبل از کنکورسوالا رو طرح کرده بودند در طراحی سوالااومده بودند از شکلی که خود طراح کشیده بود استفاده کرده بودند(اسکن مستقیم) طراحان هم نوشته ای مربوط به شکل‌ها رو خیلی بد خط و ریز نوشته بودند .
(28 بهمن 1389 08:04 ب.ظ)محسن هنرمند نوشته شده توسط: [ -> ]سوالات زبانش که در حد دوره کاردانی و کارشناسی سوالات مهندسی کامپیوترم خیلی آسون بود من سیستم عامل و نظریه ومدار و ساختمانو بدون اینکه هیچی خونده باشم جواب می دادم با اطمینان اونم صد در صد مطمئن ،واقعا این سازمان سنجشیا با سرنوشت همه بازی میکنند زحمت یک ساله رو توی یک ساعت بر باد می دهند(کسایی رو می شناسم که برای هر درس 4 تا منبع خونده بودند). فکر کنم نمیدونن هنوز برا کشیدن شکل‌ها‌ی مربوط به سوالات باید از نرم افزار استفاده کنند یا دو روز قبل از کنکورسوالا رو طرح کرده بودند در طراحی سوالااومده بودند از شکلی که خود طراح کشیده بود استفاده کرده بودند(اسکن مستقیم) طراحان هم نوشته ای مربوط به شکل‌ها رو خیلی بد خط و ریز نوشته بودند .


موافقم ‌، به خودشون زحمت نمیدن برای رسم شکلها از نرم افزار مرتبطش استفاده کنن
صفحه‌ها: 1 2
لینک مرجع