تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: اطلاعیه سنجش متقاضيان استفاده از آيين‌نامه "ارائه تسهيلات به برگزيدگان علمي"
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قابل توجه متقاضیان استفاده از آیین‌نامه "ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر" مصوبه جلسه مورخ 5/2/90 شورای هدایت استعدادهای درخشان (طبق ماده 2 آیین نامه شماره 22354/و مورخ 2/3/91 پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز)

به اطلاع کلیه متقاضیان استفاده از آیین‌نامه ارائه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‌های تحصیلی بالاتر می‌رساند، فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی این فرآیند طی نامه‌ رسمی از طریق پرتال این سازمان به دانشگاهای محل قبولی اعلام گردیده است. لذا داوطلبان عزیزی که نام آنها در فهرست قبول‌شدگان است می توانند از تاریخ سه‌شنبه 25 مهرماه سال جاری با همراه داشتن اصل گواهی ممتازی یا رتبه اولی (مطابق نمونه فرم‌های ارائه شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور ) تایید شده توسط دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی که در آن معدل دوره کارشناسی (لیسانس)، رتبه، تعداد دانشجویان هم دوره و مُهر دانشگاه فارغ‌التحصیلی درج شده باشد (در سربرگ دانشگاه) و سایر مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام مطابق آزمون کارشناسی‌ارشد سال‌جاری ظرف مدت یک هفته جهت ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولی مراجعه و فرایند ثبت نام خود را آغاز نمایند.


تذکر مهم: لازم به توضیح است عدم مراجعه در زمان تعیین شده به منزله انصراف بوده و این سازمان و دانشگاه محل قبولی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

** این سازمان از پذیرش حضوری داوطلبان به هر علت معذور است لذا از مراجعه حضوری به سازمان سنجش آموزش کشور خودداری فرمایند. شایان ذکر است داوطلبان در صورت هرگونه سوال از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی اقدام فرمایند.

19/7/91

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
سلام

می خواستم بدونم کسایی که پذیرفته شدن این ترم ثبت نام میشن و شروع به کار می کنن یا این که از ترم بهمن میرن کلاس؟

آخه الان حدودا سه هفتست که کلاسا شروع شده....HuhHuhHuhHuh
لینک مرجع