تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: بدست آوردن مجموعه کار فرآیند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برنامه ای از سمت چپ به راست به شماره صفحات مجازی خود ارجاع مینماید.اگر پنجره مجموعه کاری برابر۸ باشد،مجموعه کاری درست بعد از آنکه فرآیند به صفحه شماره ۹ ارجاع میکند شامل چندصفحه است؟
۱،۲،۲،۳،۴،۳،۶،۷،۷،۵،۳،۸،۸،۳،۵،۹،۷،۶،۶،۶،۷،۸،۶،۶
جواب گزینه ۴هست ولی چرا دوستان؟؟
صفحات 9 و 5 و 3 و 8 و7 عضو مجموعه کاری خواهد بود پس گزینه 1 درسته، برای اینکه مطمئن بشی جواب گزینه یکه به سوال مهندسی کامپیوتر83 رجوع کنید.
(23 دى 1389 12:39 ق.ظ)امیدوار نوشته شده توسط: [ -> ]صفحات 9 و 5 و 3 و 8 و7 عضو مجموعه کاری خواهد بود پس گزینه 1 درسته، برای اینکه مطمئن بشی جواب گزینه یکه به سوال مهندسی کامپیوتر83 رجوع کنید.
ای وای من یادم رفته گزینه هاشو بنویسم.جالبه شما هم جوابو با گزینه دادینSmile
ولی موسوی گفته که مجموعه میشه ۱،۲،۳،۴،۶،۷ !میشه اصلن یه توضیح بدین که اصلن مجموعه کاری چه جوری بدست میاد؟و این ۸ ک تو سوال گفته مجموعه کاری هست چرا اندازش تغییر میکنه و میشه۶ تا؟
صفحات 9 و 5 و 3 و 8 و7 . مجموعه کاری اگر 8 باشه پس 8 شماره صفحاتی که در زمان مورد نظر به آنها ارجاع شده است مدنظر میباشد .حالا میخواهد صفحات تکراری باشد میخواهد نباشد . شمارنده را یکی یکی کم میکند تا به صفر برسد .پس مجموعه کاری همین صفحاتی است که گفتم
به این نکته باید توجه کنید که ظرفیت دید زمانبند چقدره که در این سوال زمانبند از پنجره ای نگاه میکنه که از اون میتونه 8 تا صفحه اخیر که به انها مراجعه شده رو ببنه مثلا در شکل زیر مستطیل سبزه ما به 6 صفحه مراجعه کردیم که در پنجره‌ی زمانبند جا میشه مثلا در سوال گفته بعد از مراجعه نهم یه مستطیل(صورتیه) بکش که بتونه 8 مراجعه‌ی اخیر رو پوشش بده بعدشم صفحات تکراری رو حذف کن
سلام
"مجموعه کاری: مجموعه صفحاتی که در زمان tدر kمراجعه اخیر به آنها مراجعه شده است."
اگه منظور صفحه با شماره 9باشه: صفحات کاری رو پس از رجوع به صفحه شماره 9 می خواد.یعنی تا صفحه 9 پیش میریم وبعد به اندازه 8 تا خونه برمی گردیم عقب (چون kبرابر با 8 است) .حالا چه اعدادی رو دیدیم؟

۷،۵،۳،۸،۸،۳،۵،۹
تکراری‌ها رو حذف کنید میشه: ۸،۳،۵،۹،۷

اگه منظور طراح از صفحه شماره 9 ،نهمین صفحه بوده پس گزینه 1و2و3و4و 7,6 درسته که احتمالا منظورش دومی بوده.
لینک مرجع