تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: تاثیر 5 ساله شدن لیسانس در آینده
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام
دوستان خیلی دنبال این موضوع گشتم اما نتونستم به مورد سوال برسم اگر ممکنه ممنون میشم راهنمایی کنید بدجور موضوع زیر فکرم رو مشغول کرده.

فقط میخوام یه چیزی رو بپرسم از شما: من جایی درس میخونم که مدت زیادی از تاسیسش نمیگذره و دانشجوهای همسال خودم کم هستند... فقط میخوام بدونم کسی که دوره لیسانسش با فرض یک ترم مرخصی تحصیلی در 5 سال تموم کرده باشه چقدر ممکنه تو بخشهای آکادمیک یا آموزشی و کلا" علمی مشکل ایجاد بشه براش به فرض برای دوره های بالاتر مثل ارشد؟

راستی ببخشید نمیدونستم کجا این تاپیک رو باز کنم
(06 تير 1391 06:22 ب.ظ)1avaz نوشته شده توسط: [ -> ]سلام
دوستان خیلی دنبال این موضوع گشتم اما نتونستم به مورد سوال برسم اگر ممکنه ممنون میشم راهنمایی کنید بدجور موضوع زیر فکرم رو مشغول کرده.

فقط میخوام یه چیزی رو بپرسم از شما: من جایی درس میخونم که مدت زیادی از تاسیسش نمیگذره و دانشجوهای همسال خودم کم هستند... فقط میخوام بدونم کسی که دوره لیسانسش با فرض یک ترم مرخصی تحصیلی در ۵ سال تموم کرده باشه چقدر ممکنه تو بخشهای آکادمیک یا آموزشی و کلا" علمی مشکل ایجاد بشه براش به فرض برای دوره های بالاتر مثل ارشد؟
من متوجه نشدم از چه نظر ممکنه مشکل پیش بیاد؟ خیلی از دوستان ممکنه ۴ ساله کارشناسی رو تموم نکنن!!
تقریبا هیچی، در ضمن در گذشت زمان هم گم می شود.
فرض کن یک سال پشت کنکوری بودی. یا 2 سال رفتی سربازی بعد ادامه دادی.
ممنونم از دوستان عزیز... واقعا آموزشی ما دچار مشکل هست و هیچ تجربه ای تو این موارد ندارم (و کسی هم در دانشگاهمون اونطور که باید پیدا نمیشه تا این موارد رو بپرسم و برای همین مزاحم شما دوستان شدم) در واقع مشکل اصلی من اینه که میخوام برای کنکور مرخصی بگیرم و بخونم. وضع درسیم هم بد نیست اما اگر بخوام همه واحدهام رو تا بهمن امسال بگیرم تقریبا وقتی برای کنکور نمیمونه برای همین پرسیدم
لینک مرجع