تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: روزانه بهشتی یا شبانه تهران و امیر کبیر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام
به نظرتون توی انتخاب رشته روزانه بهشتی رو بالاتر بزنم یا شبانه های شریف و تهران و امیرکبیر؟یعنی چقدر این دانشگاه ها با هم تفاوت دارن از نظر علمی. مخصوصا برای ادامه تحصیل در خارج از ایران. ممنون میشم نظرتون رو بگید و به من کمک کنید.
به نظر من اگر مسئله پولش نیست شبانه اون سه تا دانشگاه بهتره. مخصوصا برای ادامه تحصیل در خارج، این مسئله رو در 2-3 مورد دیدم که دقیقا به اسم این دانشگاه ها اشاره شده باشه، البته در حد ایمیل به این مسئله اشاره شده، نه سایتشون یا چیزی که بشه نشون داد.
البته بعید می دونم روزانه نیارید.
اگه پولش مهم نیست و به خارج رفتن فکر میکنید حتما برید شبانه چون آزاد کردن مدرک پولش بیشتر از هزینه شبانه است
و دانشگاه تهران معتبرتر از هر جای دیگه است
(09 خرداد 1391 08:11 ق.ظ)shervinrs نوشته شده توسط: [ -> ]به نظر من اگر مسئله پولش نیست شبانه اون سه تا دانشگاه بهتره. مخصوصا برای ادامه تحصیل در خارج، این مسئله رو در ۲-۳ مورد دیدم که دقیقا به اسم این دانشگاه ها اشاره شده باشه، البته در حد ایمیل به این مسئله اشاره شده، نه سایتشون یا چیزی که بشه نشون داد.
البته بعید می دونم روزانه نیارید.

من قبلا به این سوال پاسخ دادم در این لینک
مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

دانشگاه بهشتی اساتید نرم‌افزار بیشتر رو فیلدهای قدیمی کار می‌کنند که جای مقاله دادن نداره و به بلوغ رسیده بنابراین بهشتی رو در آخرین اولویت قرار بده.
(12 دى 1396 05:13 ب.ظ)sharif95 نوشته شده توسط: [ -> ]دانشگاه بهشتی اساتید نرم‌افزار بیشتر رو فیلدهای قدیمی کار می‌کنند که جای مقاله دادن نداره و به بلوغ رسیده بنابراین بهشتی رو در آخرین اولویت قرار بده.
دقیقا درسته
مخصوصت تو فیلد آیتی من تحقیق کردم اصلا آشنایی با فیلدهای جدید و ترندهایی که روی لبه علم هستند کار نمی کنند چون طبق فرمایش دوستمون قدیمی هستند و همین مشکل ساز میشه. البته من آیتی رو گفتم نه نرم افزار رو. واسه همین تو آیتی بهشتی رو اولویت نمیزارم چون خیلی برام مهمه بحث روز رو یاد بگیرم
لینک مرجع