تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: کتاب مجموعه سئوالات کنکورهای اخیر ارشد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با سلام خدمت دوستان

دو سئوال داشتم.

۱- کتاب مناسب برای مجموعه سئوالات کنکور های اخیر ارشد نرم افزار/کامپیوتر کدام انتشارات مناسب هست و پاسخ کامل داده و اشتباه نداره؟ مدرسان؟ مقسمی؟ پوران؟ پارسه؟

۲- برای طراحی و پیاده سازی کتاب مناسب چه هست؟ من کتاب خلیلیان پوران را خوانده ام اما تست هایش خیلی کم هست! کتاب پرات هم نه پیدا نمیشه! برای تست و تمرین این درس میشه راهنمایی بفرمائید؟

پیروز و سالم باشید
سلام.
والا زمانی که من کنکور دادم (سال 92)، از مقسمی استفاده کردم خیلی خوب بود.
در مورد مجموعه سوالات،من خودم پوران رو خریدم،که خیلــــی پشیمونم.چون سوالاتو خیلی خلاصه جواب داده.و ماشاا... سوالای زیادی هم بلد نبودن و فقط گزینه درست رو نوشتن!!!مثل محاسبات سال پیش!یا بعضی سوالات معماری و زبان برنامه سازی و ...
بعضی درسا هم اومدن تا دلت بخواد تو جوابش داستان نوشتن و با مثال حل کردن!من که خوشم نیومد.کاش نمیخریدم.ولی فک کنم نصیر خوب باشه.

در مورد کتاب زبان برنامه سازی هم،من خودم که پرات رو میخوندم،ولی خب سرفصل های این درس رو که وزارت علوم اعلام کرده رو که نگاه کردم،دیدم از سال ۹۲ ،مرجع این درس شده جان میشل!!!من که کتاب زبان اصلیش رو که نگاه کردم،خیلی از مباحثش با پرات فرق داره و فک کنم تا حالا ترجمه هم نشده باشه!!!
مرسی از راهنمایی‌های‌تان یک.

در مورد طراحی که خیلی متعجب شدم! نمیدونستم عوض شده. ممنون که راهنمایی فرمودین. من لینک زیر را پیدا کردم در مورد کتاب میشل، به نظر «راهیان ارشد» این کتاب را ترجمه کرده است:


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


فکر کنم کتابش خیلی زیاد نباشه و این را هم به بگیرم و بخوانم.

در مورد کتاب سئوالات اخیر کنکور، کتاب مقسمی از نظر پاسخ دهی چطور هست؟ من رفت توی سایت نصیر دیدم یک دوجلدی زده به نام بانک تست و روی هم رفته 48.5 باید پول این دو جلد را داد!


مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.


جسارتاً یک سئوال دیگه هم داشتم. من پایگاه‌داده مقسمی خواندم و به نظرم خیلی کتاب سطحی بود و البته به این در درس در حوزه SQL نویسی قبل از خواند این کتاب هم مسلط بودم، اما کتاب پارسه چطور هست؟ به نظرتان پارسه را هم مکمل این کتاب بخوانم؟

بخشید موضوعات قاطی شد.
به نظر من نصیر خیلی خوبه.
لینک مرجع