تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: فقط صد روز
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام

با توجه به اینکه فقط ۱۰۰ روز باقیمانده تا کنکور، میخواستم از شما خواهر و برادر عزیزم، بپرسم که به نظر شما برای بهتر شدن در این مدت، چه پیشنهادی می کنید؟

با تشکر
(01 بهمن 1394 09:32 ب.ظ)flower1 نوشته شده توسط: [ -> ]سلام

با توجه به اینکه فقط ۱۰۰ روز باقیمانده تا کنکور، میخواستم از شما خواهر و برادر عزیزم، بپرسم که به نظر شما برای بهتر شدن در این مدت، چه پیشنهادی می کنید؟

با تشکر
خوبه یه کم وقتش را زیاد کنند
.
.
.
.
این که شوخی بودولی پیشنهادمیکنم از روش یکی از کاربرا استفاده کنید روشmaz ک بازه های مطالعاتی اشون را به این صورت قرار دادند
64 روز برای مطالعه کل درسها
32روز برای مرور اول
16روز مرور دوم
8روز مرور سوم
4روز مرور چهارم
2روز
1روز مرورهای نهایی
البته حیف لینک مصاحبه اشون را ندارم وگرنه خیلی خوب میشد اگه توضیحاتشون را می خونید
البته هر بار خلاصه برداری می کنید وهر بار خلاصه ها راجمع و جورتر می کنید
این پست ها استرس زاست لطفا از این پست ها نزارید


Sent from my iPad Air
(01 بهمن 1394 11:42 ب.ظ)edward71 نوشته شده توسط: [ -> ]این پست ها استرس زاست لطفا از این پست ها نزارید


Sent from my iPad Air

من نظر دوستان رو می خواستم برای اینکه در این ۱۰۰ روز باقیمانده چه برنامه هایی رو انجام بدیم که بهتر اماده بشیم برای کنکور.
هدف من ایجاد استرس نبوده و فقط یک سوال ساده بوده.
من خب شاید رشته ام با خیلی از دوستان مشترک نباشه در مورد دروس خیلی نمی تونم اظهار نظر کنم. خب فرصت کمی نیست ولی شاید زیاد هم نباشه. بسته به افراد و سرعتشون داره. اگر درس یا فصل خاصی قراره مطالعه بشه، حتی یکی دو ساعت قبلش تحلیل بشه بد نیست. پارامترهای زیر باید در نظر گرفته بشن و بهترین تصمیم گرفته بشه:
1-میزان تسلط بر درس یا فصل و اینکه چقدر دیگه کار بشه وضعیت ایده آل میشه
2-اهمیت فصل یا درس خاص در کنکور

خوندن فصل یا درس خاص مزیت اینو داره که جزو آپشن های ما می ره برای تست زدن ولی به هر حال باید ارزشش هم در نظر گرفته بشه. می ارزه این فصل یا درس؟ مثلاً بخش فرضیه های آماری و رگرسیون درسته مهمند ولی اگه یکی از قبل نخونده باشه به نظرم کار زیاد داره و یه تسلط نصفه و نیمه شاید کاملاً اثر بد بذاره.
سلام. خیلی کارها میتونی بکنی مهمتر از همه اینکه ببینی تو چه درسایی ضعیفی تو چه درسایی قوی هستی. به چه درسایی علاقه داری و از چه درسایی خوشت نمیاد و سرعتت کمه٬ چون تو این تایم باقیمونده به نظرم بهتره هر درسی رو که خیلی برامون سنگینه کنار بذاریم تا اونایی که علاقه داریم رو بتونیم تموم کنیم. اون درسایی که پایه صفر دارین رو دیگه کنار بذارین. بعد مهمه که تو هر گرایشی که هستین چه درسایی ضریب بالاتری دارن اگه اونارو تو اولویت بذارین خیلی بهتره. مثلا کلا چندتا درس رو انتخاب کنین و تا آخر ماه اونا رو تموم کنین و دو ماه باقیمونده رو هم فقط مرور و مرور و مرور کنید تا از همونا تو کنکور نتیجه بگیرین.
البته این روشیه که خودم دارم و اصلا اصراری بر درست بودنش برای همه ندارم.
موفق باشین.
با توجه به اینکه زمان زیادی نمونده بهترین راه این هست که درس هایی که قوی هستی رو کار کنی تا مطمئن باشی که نتیجه میگیری.ویه کار کلیدی این هست که ماه اخر حتما کنکورهای ده،دوازده سال اخیر رو بزنی که خیلی کمکت میکنه.تست زیاد کار کردن یه عامل مهم تو موفقیت هست
(01 بهمن 1394 10:15 ب.ظ)RASPINA نوشته شده توسط: [ -> ]البته حیف لینک مصاحبه اشون را ندارم وگرنه خیلی خوب میشد اگه توضیحاتشون را می خونید

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.

این لینک مصاحبه اش
لینک مرجع