تالار گفتمان مانشت

نسخه‌ی کامل: زمان باقیمانده برای خواندن کنکور کافیه؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام
من قصد نداشتم ارشد شرکت کنم. ولی حالا می خوام شرکت کنم. البته حدافل تا یک هفته دیگه نمی توانم شروع کنم. چون تجربه قبلی ندارم می خواستم ببینم آیا با این زمان باقیمانده می توانم برسم؟ یا بیخیالش بشم. دوست ندارم 5 ماه زمان بگذارم و آخرش هم هیچ.
از نظر سطحی هم من فنی حرفه ای بودم و مسلما بچه های فنی توی درسهاس تئوری ضعیفترند. مخصوصا توی ریاضی. لطفا در جوالتان این را هم مد نظر داشته باشین. من هدفم هوش امیرکبیر هست.
ممنون
بستگی به سطح خودتون داره. اما یکی از دوستان من (هم دانشگاهی) از آبان شروع کرد و شبانه شریف قبول شد. نفر اول سال پیش هم فکر کنم گفته بود که از شهریور شروع کرده.
اره بابا!!!
من خودمم از مهر میخوام شروع کنم
من پیشنهاد میکنم شما به مصاحبه دوستمان که رتبه 23 هوش هستند را یک مطالعه بفرمایید

مهمان عزیز شما قادر به مشاهده پیوندهای انجمن مانشت نمی‌باشید. جهت مشاهده پیوندها ثبت نام کنید.
ممنون از همتون.
انشالله همتون هرکجا دوست دارین قبول شین
من خودم هم می خوام از مهر به صورت جدی!!! شروع کنم به خوندن ... فعلا تا قبل از مهر کتاب‌، جزوه‌، تست و .... هر چی که لازم می دونمو می خرم یا از دوستام میگیرم که همه چیز آماده باشه و حرف های بچه هایی رو که قبول شدن‌، رتبه‌ها و درصد‌ها‌، دانشگاه‌ها و ... رو بررسی میکنم و برنامه ریزی می کنم واسه درس خوندم که از اول مهر دیگه وقتم هدر نره واسه کارای دیگه... به نظر من کار نشد نداره ایمان داشته باش که میتونی تو همین چند ماه اگه با تمرکز و دقت بخونی موفق میشی
البته خیلی خوب میشه اگه با هم بخونیم و رفع اشکال کنیم بعضی موقع‌ها ادم وقعا گیر میکنه تو یه مبحثی و دیگه نمی تونه جلو بره.
سلام چرا که نه. البته خواندن من هنوز قطعی نیست و شرایط آینده زندگیم در طول این هفته مشخص میشه. البته به احتمال زیاد مشکلی برای خواندن ارشد نباشه. من هم چون این هفته هنوز تکلیفم مشخص نیست دارم کارنامه های سال های قبلی را می خوانم و منابع را نگاه می کنم.
به قول بعضی دوستان هیچ وقت دیر نیست Wink Big Grin
به قول آفاق 1389 هیچ وقت دیر نیست‌، تازه خیلیم زوده .
هرچقدر بخوای تردید کنی که زوده با دیره انرژی ات تحلیل میره ..به نظر من اونقدر که انگیزه اراده مهمه زمان مهم نیست...تردید بعضی جاها خیلی ادمو عقب می اندازه..واسه خودم میگما
بنظر من زمان کافیه ولی شما که میگی ریاضیت ضعیفه فکر کنم رشته هوش همش ریاضیات و منطق و احتمالاته . بنظرت کارت تو ارشد خیلی سخت نمیشه ؟
معلومه که کافیه . همه‌ی ما تو همین زمان میخوام بخونیم دیگه...
به نظر من که زمان کافیه . از مهر هم می تونین شروع کنین . اما هر چه زودتر بهتر. ساعت مطالعه رو هم در نظر بگیرین. اگه شما یک ساعت بیشتر از اکثر بچه‌ها بخونین با اینکه دیر شروع کردین اما مطمئن باشین به نتیجه می رسین. با افزایش ساعت مطالعه وقت پیدا می کنین که دروسی که توش ضعیف هستین رو تقویت کنید. مطمئن باشین اکثر اونایی که از اول تابستون شروع کردن به طور مستمر و با ساعت مطالعه بالا درس نخوندن . پس این فکر که الان خیلی‌ها از شما جلو زدن و دیگه فرصتی ندارین کاملا اشتباهه.
الان زمان مناسبیه برا شروع. کسایی که از بهار یا اول تابستون شروع میکنن ممکنه دچار خستگی بشن در ماه آخر.
ممنون از همه دوستان. بنده از هفته بعد شروع خواهم کرد و امیدوارم شما و خودم هر کجا که دوست داریم قبول شیم.
(13 شهریور 1390 12:49 ب.ظ)hossein63 نوشته شده توسط: [ -> ]بنظر من زمان کافیه ولی شما که میگی ریاضیت ضعیفه فکر کنم رشته هوش همش ریاضیات و منطق و احتمالاته . بنظرت کارت تو ارشد خیلی سخت نمیشه ؟
مسلما چرا ولی خوب علاقه را هم نمیشه کاریش کرد. ولی فکر می کنم جای اینکه برم یک گرایش دیگه، ریاضیم را قوی کنم آخر عاقبتش بهتر باشه
لینک مرجع